Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@23:08:40 GMT

استقبال بی‌نظیر از قهرمان آسیا در ریاض (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۱۳۸۲

به گزارش ایلنا، کاروان تیم الهلال پس از بازگشت از ژاپن و قهرمانی، در فرودگاه غافلگیر و با جمعیت ۱۰ هزار نفری هواداران روبه‌رو شد.

الهلال عربستان پس از دو پیروزی در بازی های رفت و برگشت برابر اوراواردز ژاپن موفق شد تا به سومین قهرمانی خود در مسابقات آسیایی دست یابد و جام را مال خود کند.

شاگردان لوچسکو که در هر دو بازی رفت و برگشت، مالک کامل بازی بودند و قهرمانی حقشان بود، در فرودگاه شهر ریاض با جمعیت ۱۰ هزار نفره‌ای از هواداران مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران الهلال که به (قدرت آبی blue power) معروف هستند به سبک تیم های اروپایی از همان فرودگاه، منتظر حضور بازیکنان محبوبشان بودند تا یک شادی دسته جمعی را در کنار هم جشن بگیرند. هواداران الهلال با شعارهای همیشگی در کنار بلندگو و طبل های مخصوص ساعاتی شهر را در اختیار گرفتند تا اینگونه جشن بزرگی را برای این موفقیت بزرگ برگزار کنند.

گفتنی است تیم الهلال در بازی رفت با تک گل آندره کاریلو وینگر پرویی به پیروزی رسید و در بازی برگشت سالم الدوساری و گومیس برای این تیم گلزنی کردند تا قهرمانی به آبی های شهر ریاض برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.
به گزارش فارس، در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.
پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.
حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟
در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902352

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی