Web Analytics Made Easy - Statcounter

گِن مِینارد که از اصل و نسب ژاپنی است و مدیر ارشد بخش «برنامه‌های جایگزین» شبکه سی‌بی‌اس بود، به خاطر تبعیض نژادی از کار اخراج شد.

این مدیر ارشد شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» آمریکا شکایتی تحت عنوان تبعیض نژادی به عنوان بخشی از یک الگوی سیستماتیک برخورد ناشایست با مدیران غیر سفیدپوست، که منجر به اخراج وی از این شبکه شده تسلیم دادگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار می‌کند که شبکه «سی‌بی‌اس» علی‌رغم اینکه نزد افکار عمومی اعلام می‌کند که گام‌های مهمی در ایجاد تنوع نژادی در سطوح ارشد مدیریتی خود برداشته اما هنوز سطوح ارشد این رسانه بزرگ در انحصار سفیدپوستان قرار دارد.

او می‌گوید پس از اخراج مونوس مدیرعامل پیشین، رفتار و برخورد مدیران ارشد با من عوض شد. و پس از آن شروع به نوشتن نقدهای منفی در مورد تولیداتم کردند. آن‌ها همچنین نسبت به تولیدات موفق من که در حال تولید و پخش آن‌ها بودم بی‌علاقگی نشان دادند و عمدا شروع به فروختن این برنامه‌های موفق من به دیگر شبکه‌ها و رسانه‌ها کردند. آن‌ها حتی سیل بازخوردهای مثبتی که به صورت منظم گزارششان به من داده می‌شد را قطع کردند. بعد به تدریج با سیل اتهامات واهی شرایط را برای اخراج من که طی این سال‌ها با موفقیت تمام کارم را انجام می‌دادم پیش بردند و کم کم برنامه‌ها را از من گرفتند.

وی در پایان گفت پس از مدتی من را بخاطر اُفت کیفیت کاری و عدم شایستگی و مدیریت مطلوب پروژه‌ها از کار برکنار کردند.

شبکه سی‌بی‌اس پس از این اقدام مینارد، هرگونه اتهام نسبت به خود را انکار کرد. بخش استودیوهای تلویزیونی سی‌بی‌اس نیز در جوابیه‌ای اعلام کرد که به علت حذف کلی بخش «برنامه‌های جایگزین»، قرارداد آقای مینارد را تمدید نکرده‌اند و غیر از این هیچ مشکل دیگری برای عدم همکاری وجود نداشته است. در بخشی دیگر نوشته بودند: «ادعاهای این پرونده کاملاً فاقد صلاحیت بوده و ما با جدیت در مقابل آن دفاع خواهیم کرد.»

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1324892

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تبعیض نژادی دادگاه هالیوود ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال بنزین ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین باشگاه پرسپولیس مارک ویلموتس قوه قضاییه حسن روحانی آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به تشکیل کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که از چندی پیش شکل گرفته و وعده رئیس فدراسیون برای مقابله با اتفاقات پشت پرده فوتبال با همکاری دستگاه قضایی، اقدامات پیشگیرانه و حتی تنبیهی با متخلفین در فوتبال آغاز شده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته تعداد کثیری از مدیران شاغل در حوزه فوتبال و مدیران برنامه به جهت شیوه کاری که طی سالیان گذشته انجام داده اند و به دستگاه قضایی معرفی شده اند که قرار است توسط مراجع ذیربط برخورد  جدی با آنها صورت بگیرد.

 در این راستا برخی از مدیران برنامه و همچینئ دو مسئول باشگاهی ف-ک، و-خ، ع-خ، ع-م، الف-س، ح-م، م-ع و دو مسئول باشگاهی م-الف و س-ف در فصل جدید لیگ فوتبال از فعالیت در حوزه نقل و انتقالات و باشگاهی محروم خواهند شد و این موضوع به همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک نیز ابلاغ خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها