Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار داشت: با آغاز سهمیه بندی بنزین روزانه به تدریج بر تعداد مسافران قطارشهری تبریز افزوده شده و مردم استقبال خوبی از این وسیله حمل و نقل عمومی پاک داشته اند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز افزود: در ۱۲ روز گذشته تعداد مسافران مترو تبریز روزانه به ۱۵ هزار نفر افزایش یافته که نسبت به گذشته به طور متوسط با رشد ۱۵ درصدی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: قطار شهری تبریز با برخورداری از ۱۰ ایستگاه فعال از ائل گلی تا میدان ساعت و خدمات دهی از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱، ارزان ترین مترو را در مقایسه با دیگر شهرهای کشور دارد.

بشیریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهتمام جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای بهره برداری سریع از کل خط یک، ابراز امیدواری کرد که با الحاق ایستگاه های جدید به مسیر خدمات رسانی بهره برداری، آمار مسافران رشد چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز در پایان با اشاره به ازدحام عمومی ایستگاهها در ساعات خاص، از مسافران درخواست کرد برای سهولت در تردد، از حضور حداکثری در یک نقطه خاص از سکوی قطار خودداری کنند تا ایمنی عمومی تامین شود.

46

کد خبر 1324893

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال بنزین ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین باشگاه پرسپولیس مارک ویلموتس قوه قضاییه حسن روحانی آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری