Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال سیدمحمدی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه صومعه سرا، اظهار کرد: صومعه این شهرستان در بسیاری از شاخص‌ها عمرانی و زیربنایی از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

سید محمدی شاخص بهره‌مندی صومعه سرا در حوزه آسفالت راه‌های روستایی ۶۸ درصد، گاز رسانی ۱۰۰ درصد اشاره کرد و گفت: صومعه سرا دومین شهرستان گیلان از نظر میزان اراضی شالیکاری است و ۹۰ درصد کاشت و برداشت محصولات در این شهرستان به صورت مکانیزه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  صومعه سرا در حوزه صنوبرکاری نیز قطب استان گیلان و دومین شهرستان در کشور است، تصریح کرد: در حوزه عمرانی، ارتباطات و زیرساختی نیز یکسال گذشته می توان به پروژه‌های بزرگی همانند اجرای بزرگراه فومن به پونل با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال که ۹۰ درصد آن در شهرستان صومعه سرا است، اشاره کرد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اجرای پروژه کلید بر _ طاهرگوراب _ماسال با اعتبار ۲۶ میلیارد تومانی، ادامه داد: طرح مطالعاتی پروژه جاده خمام به پیربازار با اعتبار ۱۰ میلیاردی نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی در ادامه به اجرای پروژه اتصال خط ریلی رشت - آستارا، گفت: شهرستان صومعه سرا در مسیر این خط ریلی قرار دارد و اجرای این پروژه می تواند این شهرستان به یک معبر بزرگ شمال به جنوب تبدیل کند.

سید محمدی با بیان اینکه در حوزه آبرسانی و برق نیازمند ترمیم، تقویت و نوسازی شبکه هستیم، افزود: در سیل ماه‌های اخیر به ابنیه‌های تاریخی و اماکن عمومی شهرستان صومعه سرا خسارت شدیدی وارد شده است. 

وی اظهار کرد: سیل دوماه گذشته در شهرستان سبب آبگرفتگی ۲۳ روستای ساحلی تالاب و  زیر آب رفتن ۱۰۵۰ واحد و تخریب شدن ۹۳ پل در روستاها شهرستان صومعه سرا شده است.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداها دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذر ماه امسال، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با حفظ کامل بی‌طرفی در راستای اجرای قانون انتخابات قدم بردارند ما به عنوان دولت برگزار کننده انتخابات  و امانت دار آرای مردم هستیم.

سید محمدی با تأکید بر نقش مهم اصحاب رسانه را در انتخابات، ادامه داد: رسانه‌ها باید در راستای آگاهی مردم گام بردارند و از ایجاد فضای کاذب تبلیغاتی در عرصه فضای مجازی خودداری کنند که این خود یک گام مهم در جلب حداکثری مردم برای یک انتخاب درست و آگاهانه است.

کد خبر 4781546

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری صومعه سرا بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف ایلام قیمت بنزین بسیج اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی