Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:35:15 GMT

سیمان روی چمن ورزشگاه ارومیه!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۲۰۲۰

سیمان روی چمن ورزشگاه ارومیه!

زمین محل دیدار تیم‌های نود و تراکتور شرایط مناسبی برای برگزاری بازی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه تیم‌های نود ارومیه و تراکتور تبریز در حالی از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد که زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تازه تاسیس شهید باکری ارومیه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و بازیکنان را در زمان تمرین دچار مشکل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در کنار خط طولی زمین ورزشگاه نود ارومیه که در آبان ماه ۹۸ افتتاح شد، سیمان زیادی ریخته شده و جمع‌آوری آن هنوز انجام نگرفته است؛ این اتفاق موجب شده تا کادر فنی تراکتور به مدافعان کناری و وینگرهای این تیم عنوان کند یک متر مانده به خط طولی زمین، احتیاط بیشتری داشته باشند و حتی الامکان به خط نزدیک نشوند.

 

مسئله دیگری که به وضوح دیده می‌شود، عدم زیرسازی مناسب چمن مصنوعی ورزشگاه شهید باکری است که موجب شده سطح زیرین چمن مصنوعی سنگ‌ریزه‌های زیادی باشد و برخی قسمت‌های موکت چمن نیز جمع شود.

 

نزدیکی منطقه کرنر، چاه و شیر آب دیده می‌شود که مطمئنا برای بازیکنان دو تیم خطرساز خواهد بود و علاوه بر آن، برخی قسمت‌های چمن مصنوعی نیز رنگ شده است.

تراکتور دسته یک نود ارومیه جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور دسته یک نود ارومیه جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی بازیکن با سابقه تیم استقلال که تجربه حضور در دو دور مسابقات جام جهانی سال ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر را در کارنامه داشته و یک گل نیز در دیدار مقابل ولز در همین رقابت‌ها به ثمر رسانده حالا در روزی که کاپیتان اصلی تیم یعنی حسین حسینی محروم است بار سنگین جمع و جور کردن تیم استقلال در زمین یادگار امام تبریز را بر دوش خواهد داشت.

چشمی با توجه به فشار بیش از حد موجود در استادیوم تبریز از سوی هواداران تیم تراکتور روی تیمش باید علاوه بر اجرای دستورات تاکتیکی - جهت دفع حملات تیم تراکتور و ممانعت از نزدیک شدن بازیکنان خط هافبک و حمله به دروازه دروازه‌بان کم تجربه تیمش محمدرضا خالدآبادی - باید آنچه تا اینجا از فوتبال و حواشی آن تجربه اندوخته را یکجا به عنوان نماینده جواد نکونام در زمین مسابقه به کار بگیرد و به نمایش بگذارد تا شانس تیمش برای رسیدن به پیروزی احتمالی و دور نشدن از قهرمانی این فصل محقق شود.

دیدار حساس تیم‌های استقلال و تراکتور در چهارچوب هفته ۲۵ لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ بازی رفت دو تیم با پیروزی ۰-۲ تیم استقلال در زمین استادیوم آزادی به پایان رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود