Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله که شهریورماه امسال کلید خورده بود، به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است.

توقف تصویربرداری این فیلم در حالی است که طی چند روز گذشته و در فضای مجازی خبرهایی از ثبت تقاضای عوامل این فیلم برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه‌گذار «قاتل و وحشی» محمدصادق رنجکشان است که سال گذشته به دلیل سرمایه‌گذاری روی ۵ فیلم از بحث برانگیزترین چهره‌های سینمایی شده بود و امسال سه فیلم «سرخ‌پوست»، «سرکوب» و «روسی» با سرمایه او روانه پرده سینماها شد.

لیلا حاتمی، شهرام حقیقت‌دوست، امین حیایی، ستاره اسکندری، عزت‌الله رمضانی‌فر، سام نوری، یاسمین معینی از بازیگران تازه‌ترین فیلم حمید نعمت‌الله هستند که حالا مشکل مالی باعث توقف تولید آن شده است.

«قاتل و وحشی» اثری در ژانر جنایی است و باید دید با توجه به زمان باقی مانده تا مهلت تحویل نسخه نهایی فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر، مشکلات مالی می‌تواند تبدیل به مانعی بر سر رونمایی فیلم در جشنواره امسال شود؟

«رگ خواب» و «شعله‌ور» آخرین فیلم‌های به نمایش درآمده از حمید نعمت‌الله در ویترین «فجر» محسوب می‌شوند.

کد خبر 4781429 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید نعمت الله سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ستاره اسکندری شهرام حقیقت دوست فیلم قاتل و وحشی تئاتر ایران موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی پاپ جشنواره فیلم رشد سازمان سینمایی خانه هنرمندان ایران خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش مشرق، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • تست سلامت از روی خطوط صورت و چروک پیشانی
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد