Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از محور‌های استیضاح عباس آخوندی، کارچاق‌کنی فرزند وی در وزارت راه و شهرسازی بود؛ و اکنون به همین اتهام دستگیر شد؛ گرچه نام اصلی که در رسانه‌ها ذکر شد فرزند دیگر وی، م.ه آخوندی بود.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ پسر وزیر سابقا محبوب روحانی هم به سرنوشت دختر مظلوم وزیر هزار میلیاردی دچار شد؛ م.آخوندی، پسر عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که ثروت وی در مخافل غیر رسمی قابل توجه ذکر شده است؛ به جرم کارچاق‌کنی به همراه شهرام اجتهادی، مشاور سابق وزیر، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حواشی وزیر سابق را از بیمه بودن شهدای حادثه قطار مشهد - تبریز و توهین به خبرنگار زن و مزخرف خواندن مسکن مهر اغلب مردم به یاد دارند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی با «عباس آخوندی» بهتر و بیشتر آشنا شوید
آخوندی چندین بار به استیضاح کشیده شد، اما هر بار با لابی افرادی، چون ناطق نوری، باهنر تا اعضای لیست امید از برکناری جست.
یکی از محور‌های استیضاح، کارچاق‌کنی فرزند وی در وزارت راه و شهرسازی بود؛ که به همین اتهام دستگیر شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی صحبت های اعتراضی یکی از افراد خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیما خطاب به آخوندی
گرچه نام اصلی که در رسانه‌ها ذکر شد فرزند دیگر وی، م.ه آخوندی بود.
فرزندان آخوندی به همراه حسین عبده تبریزی (مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی) و اصغر فخریه کاشان (قائم مقام وزیر سابق راه و شهرسازی) عضو و رئیس هیات مدیره شرکت‌های بسیار زیادی هستند. شرکت‌هایی که هر کدام دارای سرمایه بسیار زیاد بوده و بعضا دولتی (سهامی عام) محسوب می‌گردند. لیست برخی از چندین شرکت فرزندان آخوندی   باید پرسید فرزندان عباس آخوندی که هر کدام زیر سی سال سن دارند، چگونه به این ثروت رسیده اند؟ ثروتی که هر روز با رانتی که از سوی پدرشان در وزارت راه و شهرسازی بوجود آمده بود، سیر صعودی گرفته و از بیت المال به حساب‌های شخصی سرازیر شده است.

حسین عبده تبریزی شریک فرزندان آخوندی، از نقش آفرینان جدی مسکوت ماندن طرح مسکن مهر در دوران وزارت عباس آخوندی است، چرا که مسکن مهر از سال ۸۸ تا ۹۲ موجب کاهش تورم مسکن و در نتیجه کاهش جدی تقاضای مسکن شده بود و این مساله با منافع شخصی وی که دارای ده‌ها شرکت در حوزه مسکن و ساختمان در کشور است در تضاد بود. منافعی که با فرزندان آخوندی نیز اشتراک داشت.       اصغر فخریه کاشان نیز مذاکره کننده و نفر اصلی وزارت راه و شهرسازی در مذاکرات خرید فله‌ای هواپیما‌های ایرباس و بوئینگ بوده است. وی در دهه ۷۰، معاون ارزی بانک مرکزی دولت دوم هاشمی رفسنجانی سیاست‌های انبساطی اقتصادیش تورم را به ۴۹.۵ درصد رساند. یادگار امام(ره)، مرحوم سید احمد خمینی در آن مقطع زمانی در خصوص وی نوشت:
«آقای دکتر کاشان در زمان تصدی پست معاونت ارزی بانک مرکزی مملکت در خزانه بانک را باز کرد و به هر دلال و قاچاقچی و چاقوکش ۵ هزار دلار تقدیم کرد و روزانه میلیون‌ها دلار ذخایر ارزی بانک مرکزی را به جیب گانگستر‌ها ریخت. آیا این نقشه تهی کردن خزانه ارزی مملکت را آمریکای جنایت‌کار جلوی حاج اصغر آقا گذاشته بود و یا به تصمیم‌گیری نابخردانه شخص او مربوط می‌شد؟ آیا این بابا رئیس بزرگتری نداشت تا جلوی کار او را بگیرد؟»

اصغر فخریه کاشان قائم مقام آخوندی و شریک فرزندانش در زنجیره‌ای از شرکت‌های مرتبط و غیرمرتبط با حوزه راه و شهرسازی شده و از رانت حضور عباس آخوندی در مسند وزارت، بیشترین بهره را بردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نماینده قم: استیضاح آخوندی در مجلس داشت به ثمر می‌رسید که یک نفر از بیرون مانع شد  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی آخوندی پسر آخوندی عباس آخوندی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال