Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان در سخنانی با اشاره به فعالیت کمیته حقوقی زیر مجموعه این شورا در استان، اظهار داشت: این کمیته در فرآیند مبارزه با مواد مخدر حضوری فعال دارد.

وی با اشاره به فعالیت این کمیته در حوزه مقابله، صدور دستور بازرسی ها، دستگیری ها، بازداشت و محاکمه قاچاقچیان مواد مخدر، عنوان کرد: همچنین در صدور دستور جمع آوری معتادان متجاهر، نگهداری در مرکز ماده ۱۶، ترخیص معتادان از این مرکز، مراقبت بعد از خروج و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز این کمیته همکاری دارد.

دادستان مرکز لرستان، بیان داشت: همچنین این کمیته در بحث های پیشگیری نیز فعالیت دارد.

رازانی با تاکید بر اینکه مشکلات و اشکالات قانون مواد مخدر به طور مرتب به تهران منعکس می شود، تصریح کرد: سند برخورد با خرده فروشی، سند مهمی است و اگر یک ماده از این قانون اصلاح شود خیلی از مشکلات در این حوزه حل می شود.

وی، تصریح کرد: همچنین ماشین های توقیف شده قاچاقچیان در سطح استان به طور مرتب از سوی دستگاه قضایی تعیین تکلیف می شوند.

دادستان مرکز لرستان همچنین با اشاره به ارسال احکام صادره در حوزه مواد مخدر در اسرع وقت از سوی دادگستری، بیان داشت: همه دادستان ها ملزم شده اند که همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند و تا در اسرع وقت پرونده ها مورد رسیدگی قرار گیرند.

رازانی، همچنین از اطلاع رسانی مجازات های قانونی حوزه مواد مخدر در صدا و سیما و رسانه ها خبر داد.

کد خبر 4781681

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری لرستان مواد مخدر بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف ایلام قیمت بنزین بسیج اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها