Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ‌کس مربی بازنده را دوست ندارد و تمام تیم‌های دنیا مربیان ناکام را برکنار می‌کنند.

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره احتمال فسخ قرارداد با ویلموتس گفت: ماندن هر مربی در هر تیمی بستگی به نتایج دارد و اگر یک مربی نتایج خوبی نگیرد، طبیعی است که برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روش در همه جای دنیا دیده می‌شود و موضوع عجیبی نیست. در منطقه‌ای که ما هستیم هم بارها این اتفاقات رخ داده و شما دیدید که برانکو بعد از جدایی از پرسپولیس به الاهلی عربستان رفت و به دلیل نتیجه نگرفتن اخراج شد.

وی ادامه داد: هیچ‌کس مربی بازنده را دوست ندارد و تمام تیم‌های دنیا مربیان ناکام را برکنار می‌کنند. در کشورهای عربی مربیان معتبری مثل زاگالو یا کارلوس آلبرتو مربیگری کردند که جام جهانی را برده‌اند ولی بعد از عدم نتیجه‌گیری اخراج شدند. اینکه ویلموتس برود یا به کارش ادامه دهد بستگی به نظر فدراسیون دارد و باید دید مسئولان چه تصمیمی خواهند گرفت.

مهاجرانی با بیان اینکه تیم ملی مشکل فنی دارد، عنوان کرد: خیلی از کارشناسان بعد از بازی با عراق و بحرین در خصوص وضعیت تیم ملی و بحث ماندن یا رفتن ویلموتس صحبت کردند و خیلی نظرها هم به هم نزدیک بود. تیم ملی ایران از لحاظ فنی و هماهنگی تاکتیکی مشکل دارد، در ضمن بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند. این تیم نیاز به اردو و بازی‌های تدارکاتی دارد و من در یک مصاحبه گفتم که ما برزیل نیستیم که با چند جلسه تمرین به مصاف حریفان برویم.

سرمربی پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق رفتن ویلموتس هستید، تصریح کرد: در مجموع من موافق تغییر سرمربی هستم. شما دیدید که در زمان مربیگری کی‌روش، بازی‌های دوستانه یا اردوهای بلندمدت داشتیم و این برای هماهنگی و انسجام تیمی بود. متاسفانه تیم ملی شرایط خوبی ندارد و اینکه تغییری ایجاد شود در نهایت به تصمیم فدراسیون مربوط می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویلموتس مهاجرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ