Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:17:19 GMT

سرمایه گذاری اینترنتی و مطمئن در قسطی کلاب

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۲۷۳۶

سرمایه گذاری اینترنتی و مطمئن در قسطی کلاب

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مطمئنا شما نیز مثل همه افراد به دنبال راهی هستید که سود بالا و ریسک کمی داشته باشد. در حال حاضر یکی از معتبرترین روش هاس سرمایه گذای کم خطر  سرمایه گذاری در قسطی کلاب است.

ممکن است تا به حال در رابطه با قسطی کلاب چیزی نشنیده باشید برای آشنایی بیشتر با ما همراه شوید.

چرا قسطی کلاب بهترین سایت سرمایه گذاری است؟ چرا سرمایه گذاری در قسطی کلاب را بهترین روش سرمایه گذاری می دانیم؟

در سال های اخیر بازار سرمایه گذاری اینترنتی و سرمایه گذاری های نوین بسیار داغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد زیادی در بازار بورس، ارز و طلا، سکه و بازار مسکن سرمایه گذاری کرده اند اما همان طور که مستحضرید همه ی این سرمایه گذاری ها به نوعی از ریسک بالایی برخوردار هستند.

شما برای فعالیت در هرکدام از این گروه ها احتیاج به دانش و اطلاعات زیادی دارید. کوچکترین نوسان در بازار هر کدام از این دسته های سرمایه گذاری همان طور که باعث سود بالایی شده ضررهای هنگفتی نیز به دنبال دارد.

اگر به دنبال یک روش مطمئن هستید می توانید سرمایه گذاری در قسطی کلاب را تجربه کنید. این سرمایه گذاری به علت روش کار خاص خود بسیار امن است.

 قسطی کلاب چیست

در سالهای اخیر قیمت کالاهای دیجیتال به شدت افزایش یافته و برخی از افراد قادر به خرید اقلام مورد نیاز خود به شکل نقدی نیستند. قسطی کلاب با سیاست تامین کالای افراد جامعه به شیوه اقساطی به شما اجازه می دهد با سرمایه ای هر چند اندک در این زمینه سرمایه گذاری کرده و در مدت زمان معینی به سود دهی نیز برسید.

این روش به جرات بی خطر ترین و بهترین سایت سرمایه گذاری در زمینه روش های نوین سرمایه گذاری است. شما می توانید با سرمایه گذاری در قسطی کلاب اصل و سود پول خود را به سه روش تحویل بگیرید.

§ در صورتی که تمایل داشته باشید اصل و سود پول را به شکل ماهیانه دریافت کنید ۲۴% سود به شما تعلق خواهد گرفت.

§ در صورتی که تمایل داشته باشید سود را تنها به شکل ماهیانه دریافت کنید و اصل را بعد از یکسال تحویل بگیرید سود ۳۲%

§ در صورتی که سود و سرمایه را پس از یکسال دریافت کنید ۳۵% سود به شما تعلق خواهد گرفت.

برخی از افراد نگران شبهات مذهبی در این زمینه هستند با توجه به قراردادی که قبل از خرید بین خریدار و فروشنده منعقد می شود و قیمت کالا و اقساط نیز به شکل شفاف ارائه می شود هیچ مشکل دینی نداشته و سود آن کاملا حلال است. با توجه به آن که سرمایه گذاری در قسطی کلاب تنها برای تامین کالا است به همین دلیل این نوع سرمایه گذاری کاملا شرعی و قانونی می باشد.

میزان بودجه برای سرمایه گذاری در قسطی کلاب

برای سرمایه گذاری در سایت اینترنتی مختلف ممکن است میزان بالایی بودجه مورد نیاز باشد اما سرمایه گذاری در قسطی کلاب به شما این امکان را می دهد که با هر میزان سرمایه شروع به کار کنید. همچنین شما می توانید از مشاوره کارشناسان قسطی کلاب نیز بهره مند شوید تا شما را راهنمایی نمایند.

مزایایی سرمایه گذاری در قسطی کلاب

سرمایه گذاری در قسطی کلاب جزو بی خطر ترین روش های نوین سرمایه گذاری در حال حاضر است که این مورد به تنهایی یک حسن به شمار می رود. شما به تامین کالای مورد نیاز مردم کمک می کنید. در مدت زمان معین به سود زیادی دست پیدا می کنید. سرمایه گذاری در قسطی کلاب یکی از مطمئن ترین و بهترین روش سرمایه گذاری اینترنتی است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4781629

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری اینترنتی کسب و کارهای اینترنتی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی ایران کیش گروه خودروسازی سایپا فروشگاه اینترنتی قیمت سکه بهار آزادی اپلیکیشن آپ کسب و کارهای اینترنتی تپ سی بانک ملی ایران شرکت رسپینا صنعت خودروسازی منطقه ۲۲ شهرداری تهران ثبت شرکت سازمان مدیریت صنعتی اپلیکیشن موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی بدون خط

چند سالی می‌شود که ریشه پیدا کردن اینترنت و وابسته شدن زندگی روزمره مردم به آن، محصول جدیدی به نام «اسنپ» و «تپسی» را هم در سطح شهرها به بار نشانده است. این دو برنامه مترادف شدند زنگ‌خور آژانس‌های قدیمی را حسابی کم کرد و کرکره خیلی از آنها پایین کشید. آنها که باقی مانده‌اند هم به ناچار بعضی تماس‌هایشان را با عبارات «ماشین نداریم»، «محدوده طرح نمی‌رویم» یا «یک ساعت دیگه تماس بگیرید» پاسخ می‌دهند؛ اما امروزه اکثر نقاط شهر و در هر ساعتی تنها با روشن کردن گزینه «لوکیشن» می‌توان به راحتی سفر کرد.

این تاکسی‌ها که به آنها، تاکسی آنلاین، تاکسی موبایلی یا تاکسی بر خط می‌گویند چند وقتی است که با سرعت فراگیر و به پای ثابت سفرهای درون شهری شهروندان تبدیل شده است. شبیه تاکسی‌هایی که قدیمی نیستند؛ نه رنگ و شکل یکسان دارند، نه هنگام باران غیبشان می‌زند و نه چانه زنی و بگو مگو با مسافر را دارند؛ اما در کنار تمام این محاسن از بدو شروع به کار حاشیه‌هایی را با خود به همراه داشته و باعث ایجاد سوالات و ابهاماتی شده است. این استارت‌آپ‌ها چقدر در مقابل قانون پاسخگو هستند و تا چه میزان بر سازوکار دو برنامه تاکسی اینترنتی نظارت وجود دارد؟

مجله مهر در پرونده «تاکسی بدون خط» آخرین حاشیه‌های تاکسی‌های اینترنتی را مورد بررسی قرار می‌دهد و می‌کوشد در این مسیر حقوق راننده و مسافر را شانه به شانه یکدیگر پیگیری کند.

کد خبر 6093375

دیگر خبرها

  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • تاکسی بدون خط
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • فروش اینترنتی دارو
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن