Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخاطبان باید مدت زمان بیشتری را برای جدال این دو هیولای سینمایی صرف کنند. برادران وارنر تاریخ انتشار فیلم دو شخصیت افسانه‌ای خود به نام « گودزیلا در برابر کونگ » را هشت ماه به عقب انداختند تا در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) شاهد اکران این فیلم باشیم.

اخبار فرهنگ و هنر - این فیلم که قرار بود در ماه مارس اکران شود به کارگردانی آدام وینگراد ساخته خواهد شد که چهارمین فیلم از دنیای هیولا‌های افسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین فیلم این شخصیت‌ها در سال ۲۰۰۴ با عنوان گودزیلا منتشر شد و بعد از آن در سال ۲۰۱۷ فیلم «کونگ:جزیره جمجمه» و در سال ۲۰۱۸ نیز فیلم «گودزیلا:پادشاه هیولا ها» اکران شدند.

در فیلم «گودزیلا علیه کینگ» که تلاقی داستان این دو شخصیت است بازیگرانی مانند الکساندر اسکارشگارد، میلی بابی براون، ربکا هال و برایان تایری نقش آفرینی می‌کنند و در دنیای جدال این دو هیولا حضور داند.

امسال فیلم سینمایی «گودزیلا:پادشاه هیولاها» اکران شده بود و ۳۸۵ میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کرده بود که با توجه به بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری فیلم، رقمی نا امید کننده محسوب می‌شود. اما هر دو فیلم «گودزیلا» با ۵۲۴ میلیون و «کونگ:جزیره جمجمه» با ۵۶۶ میلیون دلار موفقیت‌ بزرگی کسب کردند.

این فیلم در زمان اکران، با فیلم ابرقهرمانی «ابدی ها» از کمپانی مارول با نقش آفرینی آنجلینا جولی، ریچارد مدن و کمیل نانجیانی رقابت خواهد کرد چرا که دو هفته زودتر و در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان) اکران خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم ابرقهرمانی فیلم هالیوودی اکران فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان «پای تختی هستیم» به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: « کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم»، «زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید» و «با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم» استفاده شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • «پای تختی هستیم»
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟