Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@16:50:02 GMT

از بیمه تکمیلی فرهنگیان چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۳۰۰۴

از بیمه تکمیلی فرهنگیان چه خبر؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: امسال بیمه تکمیلی با یک تغییرات خوبی که به نفع فرهنگیان است، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای بیمه تکمیلی در نظر داریم که افزایش در سطح فعالیت‌های مراکز تحت پوشش داشته باشیم و ضمن اینکه تعداد خدماتی که بدون سقف است، افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار ترکمن با بیان اینکه با یکی، دو شرکت در حال رایزنی هستم، گفت: با دبیرکل بیمه مرکزی در حال صحبت هستیم و ان‌شاءالله شرکتی که بتواند بهترین خدمت را بدهد، انتخاب می‌کنیم و به فرهنگیان اعلام می‌کنیم.

وی درباره زمان ارائه خدمات، افزود: قرارداد با بیمه تکمیلی فعلی تا یک دی امسال ادامه دارد یعنی فعلا قرارداد قبلی برقرار است و به‌زودی نتایج قرارداد جدید اعلام می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فرهنگیان ۸ استان جنوبی کشور به کوه بل اقلید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در آستانه فرارسیدن هفته معلم و به پاسداشت مقام شامخ شهدای فرهنگی و دانش آموز و ۱۵ هزار شهید استان فارس، بیش از ۳۰۰ نفر از فرهنگیان هشت استان جنوبی کشور در همایش صعود به قله ۴۰۵۰ متری اقلید شرکت کردند.

قاسمی افزود: در پایان این برنامه ۲۳۰ نفر از فرهنگیان استان‌های فارس، بوشهر، یزد، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، چهارمحال بختیاری و اصفهان موفق به فتح قله ۴۰۵۰ متری اقلید شدند و نماد "وعده صادق" را بر بام فارس به نمایش درآوردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳ + تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳+ تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • صعود فرهنگیان ۸ استان جنوبی کشور به کوه بل اقلید
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد