Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلینیک‌ها و مطب‌های پوست و زیبایی که به واسطه تقاضای بسیار زیاد مراجعین، در سال‌های اخیر مشتریان زیادی را جذب کرده‌اند، در مراحل راه اندازی و به روزرسانی، همواره به مشاوران تجهیز کلینیک و مطب نیازمند هستند.

در رتبه دهی انجام شده در سال ۱۳۹۸ که از مشتریان مشاوران تجهیز در ایران انجام شد، از بین ۸ شرکت که در زمینه تجهیزات پزشکی لیزری فعالیت می‌کردند، شرکت اسکان پویا طب با کسب بیشترین رتبه در شاخص‌های کیفیت دستگاه‌های تحویل شده، سرعت تحویل تجهیزات، خدمات گارانتی و شرایط آن، خدمات پس از فروش قطعات و نهایتاً خدمات پس از فروش غیر فیزیکی، توانست رتبه اول در دسته بندی شرکت‌های مشاور تجهیزات لیزری پزشکی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های مورد ارزیابی در این نظرسنجی، در حوزه زیبایی و پوست و تجهیزات لیزری وابسته بودند که توانستند با تمرکز بر دستگاه‌های لیزر موهای زائد و دستگاه‌های جوانسازی فعالیت کنند و سراسر ایران را پوشش دهند.

در ادامه عوامل موفقیت شرکت اسکان پویا طب بررسی شده است.

کیفیت اعلامی دستگاه‌ها

اولین شاخص در ارزیابی بهترین شرکت مشاور تجهیز پزشکی، مقایسه کیفیت اعلامی و کیفیت تجربه شده محصولات است که مجموعه اسکان پویا طب با انطباق ۹۶ درصدی، توانست بالاترین سطح انطباق را بین شرایط اعلامی و کیفیت واقعی به دست آورد.

سرعت تحویل تجهیزات

دومین شاخص ارزیابی بهترین شرکت مشاور تجهیز، فاصله زمانی بین پرداخت تا تحویل تجهیزات است که شرکت اسکان پویا طب توانست با کمترین میزان فاصله بین پرداخت اولیه و تحویل دستگاه، رتبه اول را کسب کند.

خدمات گارانتی و شرایط آن

سومین شاخص، خدمات گارانتی و ضمانت شرکت‌ها بود که در ۲ بند مدت زمان و موارد تحت گارانتی ارزیابی شد. از نظر مدت زمان گارانتی بسیاری از ۸ شرکت مورد بررسی وضعیت یکسانی داشتند، اما وجه تمایز رتبه یک، سطح تحت پوشش گارانتی و شرایط بازپرداخت گارانتی بود.

خدمات پس از فروش قطعات

عملکرد شرکت‌ها، در شرایط تحریم قطعات، یکی از شاخص‌های پر اهمیت در رتبه بندی بهترین مشاور تجهیز است، زیرا توان پشتیبانی و قراردادهای بین المللی انحصاری، می‌تواند مشتریان یک شرکت را در زمینه تامین قطعات به خوبی آسوده خاطر کند.

نکته جالب در رتبه بندی این است که یکی از شرکت‌های مورد بررسی در این شاخص، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

خدمات پس از فروش غیر فیزیکی

یک شاخص امتیاز آور و نه قطعی، شاخص خدمات از پس از فروش غیر فیزیکی بود که به دلیل عدم وجود این شاخص در ۷ رقیب دیگر، شرکت اسکان پویا طب توانست به تنهایی این رتبه را از آن خود کند و آن، راه اندازی طرح باشگاه مشتریان اسکان پویا طب بود که تفاوت رتبه زیادی برای این شرکت ایجاد کرد.

شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کسب مجوزهای لازم از وزارت‌بهداشت و درمان، در راستای‌ خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به‌ پزشکان در زمینه‌ تولید، معرفی و آموزش‌ تجهیزات پزشکی‌ درمانی زیبایی آغاز کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اسکان پویا طب به آدرس skanpuyateb.com مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین قدیانی عباس کشاورز محمود حجتی هفته بسیج پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی کلینیک پوست و زیبایی مطب حسین قدیانی عباس کشاورز محمود حجتی هفته بسیج پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات