Web Analytics Made Easy - Statcounter

کدام بازیکنان بیشتر از سایرین توسط هواداران در تیم منتخب هر سال قرار گرفتند؟ یوفا کار ما را راحت کرد و محاسبات را انجام داد.

دروازه‌بان

ایکر کاسیاس/ ۶ سال (۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲)

رئال مادرید/ پورتو پرتغال و تیم ملی اسپانبا

سه دوره از ۶ دوره‌ای که کاپیتان تیم ملی اسپانیا در تیم منتخب جای گرفته عبارتند از؛ یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و قهرمانی با لاروخا در جام جهانی ۲۰۱۰؛ «جیان لوئیجی بوفون» پنج سال در تیم منتخب سال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان

سرخیو راموس / ۸ سال (۲۰۰۸، ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸)

رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا

هفت بار حضور متوالی در تیم منتخب، جایگاه مدافع کهکشانی‌ها را به خوبی مشخص می‌کند؛ او پیش از این نیز، به دلیل نقشی که در قهرمانی لاروخا در یورو ۲۰۰۸ ایفا کرد، جایزه‌ای را به خانه برد و در سال ۲۰۱۷ نیز به عنوان مدافعی که بیشتر از همه مدافعان در این تیم انتخاب شده، تثبیت شد.

جرارد پیکه/ ۵ سال (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶)

بارسلونا و تیم ملی اسپانیا

پیکه که ۹ بار نامزد شده، ۵ بار در ترکیب نهایی جای گرفته است و همواره یکی از منسجم‌ترین بازیکنان در عرصه باشگاهی و ملی بوده است.

کارلوس پویول / ۶ سال (۲۰۰۲ و ۲۰۰۵، ۲۰۰۶، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰)

بارسلونا و تیم ملی اسپانیا

مرد افسانه‌ای آبی اناری‌ها، از سال ۲۰۰۵ به بعد  دوران طلایی را سپری کرد؛ در سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ لیگ قهرمانان را با بارسا تصاحب کرد و به عنوان قطب اصلی خط دفاعی تیم ملی اسپانیا، با لاروخا یورو ۲۰۰۸ و جام جهانی ۲۰۱۰ را به مادرید برد.

فیلیپ لام / ۵ سال (۲۰۰۶، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴)

بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان

یکی از برجسته‌ترین مدافعان اروپا که برتری او چیزی در حدود یک دهه پابرجا ماند؛ اما زنجیره سه حضور متوالی وی در تیم منتخب سال در سال ۲۰۱۵ پاره شد.

هافبک‌ها

استیون جرارد / ۳ سال (۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷)

لیورپول و تیم ملی انگلیس

«لوکا مودریچ» به عنوان آخرین نفر در سال ۲۰۱۸، موفق شد همچون جرارد در فهرست بازیکنانی که سه بار انتخاب شده‌اند. با این وجود، هفت بار نامزدی جرارد کافی بود تا وی بالاتر از ستاره‌های بزرگی همچون، مودریچ، کاکا، رونالدینیو، تونی کروس، پاول ندود و زین الدین زیدان قرار گیرد.

ژاوی هرناندز / ۵ سال (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲)

بارسلونا و اسپانیا

اگرچه ژاوی در سال ۲۰۰۵ نامزد تیم منتخب بود اما برای قرار گرفتن در این تیم مجبور بود تا سال ۲۰۰۸ صبر کند اما از آن سال به بعد هیچ چیزی نتوانست برای ۵ سال متوالی و درخشش بی‌سابقه، جلوی حضور وی را در تیم منتخب سال بگیرد.

آندرس اینیستا / ۶ سال (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶)

بارسلونا و اسپانیا

درست مثل ژاوی، زمانی که اینیستا خود را به تیم منتخب تحمیل کرد، تا سال ۲۰۱۳ جانشین کردن وی غیرممکن بود و با وقفه ای یک ساله، ۲ سال پیاپی دیگر یعنی در سال‌های ۲۰۱۵  ۲۰۱۶ به اوج بازگشت.

مهاجمان

کریستیانو رونالدو / ۱۳ سال (۲۰۰۴، ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۸)

منچستریونایتد/رئال مادرید/ یوونتوس و تیم ملی پرتغال

پدیده پرتغالی با رکورد ۱۵ بار نامزدی، ۱۳ بار در تیم منتخب جای گرفته است یعنی ۱۳ بار بیشتر از از تمام بازیکنان..

حضور در سال ۲۰۱۸، دوازدهمین حضور متوالی وی در تیم منتخب سال بود.

لیونل مسی / ۱۰ سال (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸)

بارسلونا و تیم ملی آرژانتین

مسی هم مثل رونالدو در ابتدای فوتبال در پست هافبک طبقه‌بندی می‌شد و سال ۲۰۰۶، نخستین نامزدی متوالی ۱۳ ساله وی بود؛ او پس از نخستین بازی خود با پیراهن آبی اناری‌ها در سال ۲۰۰۸، تنها در سال ۲۰۱۳ از حضور در تیم منتخب ناکام ماند.

تیری هانری / ۵ سال (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶)

آرسنال و تیم ملی فرانسه

هانری به عنوان نامزد در ۶ دوره ابتدایی، به اندازه ای کم‌نوسان بود که ۵ سال در ترکیب نهایی قرار گیرد از جمله چهار دوره ابتدایی؛ مرد فرانسوی تنها بازیکنی است که به این مهم دست یافته است.

برچسب‌ها اتحادیه فوتبال اروپا کریستیانو رونالدو یوفا لیونل مسی جرارد پیکه جیان لوئیجی بوفون ژاوی هرناندز آندرس اینیستا تیم ملی انگلیس لوکا مودریچ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا کریستیانو رونالدو یوفا لیونل مسی جرارد پیکه ژاوی هرناندز آندرس اینیستا تیم ملی انگلیس لوکا مودریچ اتحادیه فوتبال اروپا کریستیانو رونالدو یوفا لیونل مسی جرارد پیکه ژاوی هرناندز آندرس اینیستا تیم ملی انگلیس لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت