Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: خدا را شاکریم که طی دو سال گذشته ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا کردیم و که امروز ۱۰۰ سری دیگر به آن اضافه می شود و در این کار خیر هیچ منتی بر سر کسی نیست و افتخار میکنیم که امروز دل ۲۰۰ نفر جوان ما شاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و در زمینه تسهیل ازدواج جوانان، ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم‌بضاعت از سوی سپاه نینوای گلستان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: دستور دین اسلام و ائمه در استحکام خانواده بر کسی پوشیده نیست و ازدواج آرامشی برای انسان است، امروز دشمنان ملت بزرگ ایران به وسیله فضای مجازی با جنگی نرم در مقابل تفکر اسلامی به میدان آمده تا بنیان خانواده را از بین ببرد.

وی با اشاره به این که ازدواج عاشقانه و عاقلانه عامل استحکام بنیان خانواده است، افزود: بعد از ازدواج دختر و پسر یک نفر می شوند و ما در فرهنگ خود معتقدیم زن و شوهر زشتی های یکدیگر را می پوشانند و آبروی یکدیگر را نمیبرند.

سردار معروفی ادامه داد: به فرزندان عزیز توصیه میکنم گوش شنوای یکدیگر باشید و نگذارید دیگران برای زندگی شما تصمیم گیری کنند، قانون تشکر را در زندگی خود حاکم کنید و با یکدیگر زیبا سخن بگویید که همین ها عوامل تحکیم محبت است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: عشق های مجازی به کار نمی آید و جوانان باید با عشقی راستین به سمت تشکیل خانواده بروند.

سردار معروفی گفت: خدا را شاکریم که طی دو سال گذشته ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا کردیم و که امروز ۱۰۰ سری دیگر به آن اضافه می شود و ۳۰۰ سری جهیزیه نیز در دهه فجر تقدیم جوانان ما خواهد شد و در این کار خیر هیچ منتی بر سر کسی نیست و افتخار می کنیم که امروز دل ۲۰۰ نفر جوان ما شاد شده است، نوکری و خدمت به مردم افتخار ماست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی