Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@20:22:57 GMT

روایت بسیج ملایر از عاشورا تا قدس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۳۵۶۱

روایت بسیج ملایر از عاشورا تا قدس

فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز سه شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی داشته است.

سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: بسیج برگرفته از نوآوری امام خمینی(ره) است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل از مجموعه‌ای از انسان‌های باانگیزه و پاک شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج همواره نهادی مردمی و در خدمت به مردم است گفت: بسیج در مقالبه با تمامی سختی ها، تحریم ها و فتنه ها پیشقدم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اجرای ۲۵۰ هفته بسیج در این شهرستان بیان کرد: رزمایش اقتدار و عظمت بسیج امسال از محوری ترین برنامه های هفته بسیج بود که در سالن سه هزار نفری الغدیر اجرا شد.

سرهنگ حسینی افزود: ویژه‌ برنامه روز بسیج امسال طرحی نو و متفاوت بود که با خلاقیت بسیجیان یک نمایشنامه در پنج بخش اجرا شد.

وی بسیج را در امتداد عاشورا و برگرفته از نهضت سرخ حسینی دانست و اظهار داشت: به همین منظور نخستین بخش این نمایش به روایتی از عاشورا اختصاص‌ یافت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بخش دوم این نمایش برگرفته از انقلاب اسلامی است ادامه داد: بسیج هم‌جنس انقلاب و یار و یاور انقلاب است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اجرای بخش سوم این نمایش برگرفته از دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس، دفاع جانانه بسیجیان این مرز و بوم از میهن اسلامی بود.

وی افزود: دوران دفاع مقدس نخستین آزمایش بزرگ بسیجیان پس از تولد این نهاد بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: قطعه چهارم این نمایش با موضوع بسیج سازندگی و بدین معنا است که پس از پایان جنگ بسیج به انتها نرسید و از آن دوران بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: قطعه آخر این نمایش مربوط به دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و حرکت به سمت بیت ‌المقدس بود که با ایده و فکر بسیجیان و حضور بیش از یکصد هنرمند بسیجی به تصویر کشیده شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان ملایر سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان ملایر سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان ملایر سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است