Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار ثبات مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان، توزیع درب واحد‌های صنفی ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان و خرده فروشی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار افزود: قیمت هر کیلو سینه با کتف ۲۳ هزار تومان، سینه بدون کتف ۲۴ هزار تومان و فیله مرغ ۲۷ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی شرایط مساعد تولید را دلیل اصلی ثبات بازار و عرضه با نرخ مصوب اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا، پیش بینی می‌شود که روند ثبات قیمت در بازار ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: ثبات نرخ مرغ تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد/ قیمت هر کیلو مرغ گرم ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان

وی قیمت کنونی مرغ در بازار را منطقی دانست و افزود: با توجه به کاهش هزینه‌های تولید، مرغداران در فروش هر کیلو مرغ ۵۰۰ تومان سود می‌کنند که با این وجود جای هیچ گونه گلایه مندی نیست.

یوسف خانی با اشاره به اینکه نیازی به واردات مرغ نداریم، بیان کرد: اگرچه مسئولان تنظیم بازار به دنبال واردات ۴۵ هزار تن مرغ برای تعادل قیمت در بازار هستند، اما به سبب شرایط مساعد تولید نیازی به واردات نداریم.

قیمت هر شانه تخم مرغ به ۲۰ هزار تومان رسید

این مقام مسئول درباره آخرین وضعیت بازار تخم مرغ گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ در هفته‌های اخیر با روند افزایشی به ۲۰ هزار تومان رسید که هم اکنون به سبب عرضه مناسب در حال کاهش به سمت و سوی نرخ مصوب است.

کاهش ۲۵ درصدی قیمت ماهی در بازار

وی در پایان با اشاره به اینکه بازار ماهی نسبت به هفته قبل ۲۵ درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: با توجه به ازدیاد عرضه قیمت ماهی از ابتدای سال با روند نزولی در بازار روبرو شده است که با وجود شرایط مساعد تولید، قیمت در شب یلدا نوسان خاصی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ قیمت ماهی واردات مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا

معامله ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۶.۱ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بورس کالا انجام شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته‌ای که گذشت 400 شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله 3 میلیون و 281 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش 36.1 هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات 10 شرکت برتر 15.9 هزار میلیارد تومان برآورد شد.

بر این اساس بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 7 اردیبهشت را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد که جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

. ملی صنایع مس ایران (فملی) با ثبت معامله 6 هزار و 400 تن تمس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش 2 هزار و 805 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

. فولاد خوزستان (فخوز) با فروش 138 هزار و 400 تن شمش بلوم، آهن اسفنجی، تختال و آرگون به ارزش 2 هزار و 729 میلیارد تومان، دوم شد.

. فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با فروش 85 هزار و 500 تن شمش بلوم و ضایعات نرمه آهن اسفنجی به ارزش 2 هزار و 3 میلیارد تومان، سوم شد.

. مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با ثبت معامله 11 هزار و 850 تن شمش آلومینیوم به ارزش یک هزار و 821 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

. پالایش نفت اصفهان (شپنا) با فروش 104 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و 486 میلیارد تومان پنجم شد.

. مجتمع فولاد خراسان (فخاس) با ثبت معامله 55 هزار تن شمش بلوم و میلگرد به ارزش یک هزار و 298 میلیارد تومان، ششم شد.

. معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با فروش 245 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و 53 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

. معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) نیز با ثبت معامله 190 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و یک میلیارد تومان هشتم شد.

. پالایش نفت بندرعباس (شبندر) 64 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس به ارزش 962 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

. صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با فروش 162 هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش 816 میلیارد تومان دهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟