Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بسیج، اجتماع بزرگ اقشار مختلف بسیجیان هرمزگان برگزار شد. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، اجتماع عظیم 10 هزار نفری بسیجیان بندرعباس صبح امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی در استادیوم ورزشی تختی برگزار شد. 

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در این اجتماع اظهار داشت: بسیج به عنوان میدان دار همه عرصه ها از ابتدای تشکیل خود در تمام صحنه ها خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاهم نامه همکاری مشترک بین سپاه امام سجاد و کمیته امداد استان هرمزگان منعقد شدگروه تلویزیونی سپاه امام سجاد هرمزگان راه اندازی شداجتماع 10 هزار نفری بسیجیان هرمزگان برگزار می‌شود

وی افزود: به چهل سال خدمت گذاری این نهاد مردمی در تمامی عرصه ها باید آفرین گفت، نهالی که با تدبیر امام راحل به وجود آمد، امروز ثمره این درخت 40 ساله را در داخل و خارج کشور شاهدیم.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: تا زمانی که بسیج هست هیچ خطری انقلاب شکوهمند اسلامی را تهدید نخواهد کرد، و مادامی که بسیجیان تبعیت محض از ولایت فقیه دارند به کشور هیچ گزندی وارد نمی شود.

در این اجتماع سردار فرجیان زاده معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فریدون همتی استاندار هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان حضور داشتند.

انتهای پیام/864/ ت

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس