Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:45:35 GMT

شهروندان منطقه ۲ صاحب کارت هوشمند شهروندی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۳۸۴۱

شهروندان منطقه ۲ صاحب کارت هوشمند شهروندی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کشت پور با اشاره به اینکه  منطقه۲ با اجرای طرح کارت هوشمند شهروندی پیشگام استفاده از کارت های هوشمند با کاربردی وسیع برای شهروندان است، گفت:اجرای طرح کارت هوشمند شهروندی با قابلیت استفاده از امکانات مختلف خدمات شهری، بانکی ،تفریحی و... از جمله اقدامات منطقه برای نیل به شهر هوشمند و الکترونیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی معاونت های برنامه ریزی ،توسعه شهری و اموراجتماعی وفرهنگی ،زیر ساخت های لازم جهت اجرای طرح درحال آماده سازی است.

شهردار منطقه ۲ با بیان این که کارت هوشمند شهروندی اختصاصا برای شهروندان این منطقه صادر می شود گفت: به منظور راستی آزمایی طرح، درگام نخست ۲ هزار کارت شهروندی برای شهروندان فعالی که در دوره های آموزش شهروندی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شرکت کرده اند و امتیاز دهی به آنها صادر می شود.

وی افزود: مهمترین خدمات قابل ارائه دربستر این کارت استفاده از تخفیف شهروندی از فروشگاه های الکترو نیک، مراکز تفریحی، تاکسی های اینترنتی و مراکز خرید دارای برند است.

رسول کشت پور،کارت شهروندی را یک کارت هوشمند کامل بانکی برشمرد و گفت: باتوجه به اینکه کارت شهروندی عضو شبکه شتاب است با استفاده از این کارت امکان تبادلات بانکی نیز فراهم است.

وی با اشاره به همکاری بانک ملت در صدور و فعالسازی کارت هوشمند شهروندی گفت: در این طرح علاوه بر قابلیت های عنوان شده، سیستم امتیاز دهی نیز طراحی شده است که توسط آن شهروندان با توجه به میزان امتیازات دریافتی از فعالیتهای شهروندی خود می توانند از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوند.

شهردار منطقه۲ در پایان ، تقویت سرمایه های اجتماعی و ایجاد بستر مشارکت شهروندان در تحقق شهر هوشمند را از دیگر دستاوردهای اجرای طرح برشمرد.

کد خبر 4781761

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران کارت هوشمند شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش بارش برف قوه قضاییه بنزین شهر تهران آتش نشانی اغتشاشات ایران آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده فروش سه هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین و ۱۳ هزار و۳۳۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کلاله رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و جایگاه دار متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این تخلف را بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت جایگاه، کشف و پرونده تخلف جایگاه دار را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6097305

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز