Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که اعلام شده بود هافبک برزیلی تیم فوتبال ناپولی بیش از سایر بازیکنان این تیم بابت سرپیچی از دستور رئیس باشگاه ضرر مالی کرده، اکنون مشخص شده که همتای ایتالیایی او متحمل سنگین‌‌ترین جریمه شده است. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (دوشنبه) خبرهایی در رسانه‌‌های ایتالیایی منتشر شد مبنی بر اینکه اورلیو دلورنتیس مالک و رئیس باشگاه ناپولی مجازات هر کدام از بازیکنان این تیم بابت سرپیچی از دستور او برای رفتن به اردوی تمرینی اجباری یک هفته‌ای را مشخص کرده و در این بین آلان، هافبک برزیلی آبی‌پوشان شهر ناپل که 200 هزار یورو جریمه شده بیش از همه متضرر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده که نه آلان، بلکه لورنزو اینسینیه بازیکنی بوده که بیش از همه جریمه شده است. طبق ادعای این روزنامه ایتالیایی، هافبک ملی‌پوش ناپولی 350 هزار یورو جریمه شده و این در حالی است که حقوق سالانه او 4.5 میلیون یورو است، یعنی تقریباً 84 هزار یورو در هفته. به این ترتیب جریمه در نظر گرفته شده برای اینسینیه که باشگاه او را سرکرده طغیان بازیکنان علیه دستور دلورنتیس می‌داند، بیش از حقوق چهار ماه او است.

دلورنتیس بازیکنان ناپولی را جریمه نقدی کرد/ شاگردان آنچلوتی آماده شکایت از مالک باشگاه

تیم فوتبال ناپولی فردا شب (چهارشنبه) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول است و اینسینیه در این بازی حضور نخواهد داشت که البته دلیل آن مصدومیت است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A ناپولی سری A ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود