Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه جلیل‌پور روز سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهیده نوربخشیان افزود: بی‌شک امنیت، آرامش، عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی است که این نقش و جایگاه باید بیش از پیش در جامعه تبیین و تشریح شود.

وی ادامه داد: در این سال‌ها خانواده شهدا با صبوری، مقاومت و ایستادگی خود بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی الگوی والایی برای همه اقشار جامعه به شمار می‌روند که نیازمند توجه بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل‌پور تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و باید به فرهنگ غالب جامعه تبدیل شود که در همین راستا دستگاه‌های فرهنگی رسالت و نقش مهمی برعهده دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم این فرهنگ در جامعه کمرنگ شود چرا که یکی از اصول اساسی نظام بر پایه ایثار و شهادت بنا شده است.

جلیل‌پور، تکریم و دیدار با خانواده شهدا را از مهمترین راهکارهای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: تداوم راه شهدا در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۱۵ شهید، زن بودند و در بمباران شهرکرد در سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

برچسب‌ها شهدا چهارمحال وبختیاری امور بانوان استانداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا چهارمحال وبختیاری امور بانوان استانداری شهدا چهارمحال وبختیاری امور بانوان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا