Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:12:54 GMT

حوزه علمیه برادران در صومعه‌سرا احیا شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۴۸۴۳

حوزه علمیه برادران در صومعه‌سرا احیا شود

حجت‌الاسلام راشدی نوری گفت: حوزه علمیه برادران در صومعه‌سرا چند سالیست که بسته شده و نیاز به احیا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، حجت‌الاسلام《محمدمهدی راشدی نوری》ظهر امروز ( چهارشنبه، 5آذر ) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان صومعه‌سرا به دلیل سیاستگذاری‌های خوب مسئولان از مدتها قبل ستاد تنظیم بازار تشکیل  و از افزایش بی‌رویه نرخ جلوگیری شده و قیمت اقلام ثابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه علی رغم سلایق سیاسی مختلف در شهرستان اما وحدت خوبی بین مردم وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه کارهای عمرانی خوبی در شهرستان در حال اجراست اما شرکت ابریشم سبب نگرانی است.


وی گفت: روزی در شرکت ابریشم صومعه سرا بیش از یک هزار نفر کارگر در حال فعالیت بودند اما اکنون فقط 20 نفر از آنجا صیانت می کنند و زمزمه هایی شنیده می شود که به دلیل فضای زیاد و خوبی که در آنجا وجود دارد قرار است مجتمع های تجاری احداث شود.


حجت الاسلام راشدی نوری با تاکید به احیای تالاب صومعه سرا تصریح کرد: احیای این تالاب سبب رونق اقتصادی می شود.


 امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه در یک سال اخیر سیلاب صدمه های زیادی به شهرستان شده است خاطرنشان کرد: تنیان یکی از مناطق بکر شهرستان است که با سرمایه گذاری در این منطقه می توان به گردشگری رونق بخشید.


وی با اشاره به اینکه 2 حوزه علمیه برادران و خواهران در این شهرستان وجود داشت که متاسفانه حوزه علمیه برادران بسته شده است، اظهار کرد: نسبت به احیای این حوزه حمایت شود تا همه جوانان که علاقه مند به تحصیل در حوزه علمیه هستند بتوانند حضور پیدا کنند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد بسیج هفته بسیج اغتشاشات اخیر در کشور کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات راهپیمایی بسیج هفته بسیج تنیان صومعه سرا رونق اقتصادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است