Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@17:10:48 GMT

دستگیری دروغ پرداز بنزینی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۵۱۶۲

دستگیری دروغ پرداز بنزینی در فضای مجازی

فردی که در یکی از شهرستان های خراسان رضوی اقدام به انتشار مطالب کذب و دروغ با موضوع گرانی بنزین در فضای مجازی می کرد، دستگیر و بازداشت شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ  ابوالقاسم باقری  گفت: کارشناسان پلیس فتا  شهرستان کاشمر  با رصد و کنترل فضای مجازی از انتشار مطالب کذب و دروغ در یکی از شبکه های اجتماعی  که با هدف دامن زدن به التهابات و ناآرامی های  مربوط به گرانی بنزین منتشر شده بود مطلع و به منظور شناسایی عامل و یا عاملان انتشار آن وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: ماموران پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای سایبر ،در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هرنوع جرمی بود، ولی در مواجهه با مستندات دیجیتالی پلیس، ناگزیر لب به اعتراف گشود و به انتشار اخبار کذب و شایعات در فضای مجازی با هدف ایجاد اغتشاشات و نا آرامی در سطح جامعه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی کاشمر، پایبندی به قانون و مقررات را وظیفه قانونی و شرعی هر فرد دانست و اظهار داشت: پلیس با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با شدت برخورد خواهد کرد. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بنزین کاشمر پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت