Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد کاظمیان» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص سطح مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره، اظهار داشت: سطح این رقابت‌ها با حضور برخی از سوارکاران برتر، خیلی خوب و از نظر کیفی مسابقات عالی برگزار شد. اولین رقابتی بود که شرکت کنندگان زیادی در آن حضور داشتند.

وی افزود: در این مسابقات از ۲۳ کشور جهان ۶۴ سوار کار شرکت کردند که همین امر سطح این مسابقات را بالا و این رقابت‌ها را دیدنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون سوارکاری عنوان کرد: ایران سه بار میزبان مسابقات هنرهای رزمی سواره بود که دور اول آن در آذر ۹۶ با حضور ۹ کشور جهان برگزار شد. دور دوم آن با شرکت ۱۱ کشور در آذر ۹۷ برپا و دور سوم آن با حضور ۲۳ کشور جهان برگزار شد که حضور این کشورها، اعتبار زیادی به این مسابقات بخشید.

وی ادامه داد: همچنین حضور «کیم یانگ سام» ریاست فدراسیون جهانی کمانگیری روی اسب و «محمد عیسی الفیروز» ریاست فدراسیون جهانی تنت پگینگ در طول این مسابقات نشان از توجه هر ۲ فدراسیون مرتبط به فعالیت‌های کمیته هنرهای رزمی سواره در زمینه رشد و گسترش ‌جهانی این رشته دارد.

کاظمیان یادآور شد: پیش از این مسابقات سوارکاران سه روز در کارگاه آموزشی زیر نظر مدرسان مجرب حضور داشتند و هفته قبل از آن مسابقات انتخابی سوارکاران برای حضور در این رقابت‌ها را برگزار کردیم. قهرمانی تیم ایران با حضور ۲۳ تیم، آن هم تیم‌های قدر اروپایی دشوار بود. سوارکاران ما پس از سه سال حضور در مسابقات جهانی، انگیزه خوبی برای کسب قهرمانی داشتند. همزمان با این رقابت‌ها، در اجلاس جهانی در مسکو حضور داشتیم که در آنجا این مسابقات انعکاس زیادی داشت.

وی عنوان کرد: این مسابقات به دلیل اینکه با لباس‌های محلی کشورهای مختلف برگزار شد، بسیار جذاب و دیدنی شده بود اما متاسفانه مردم ایران به دلیل سرما و مسایل دیگر از این مسابقات استقبال نکردند. برخی از سبک‌ها به نام ایران ثبت شده اما هنوز بعضی از استان‌ها در این زمینه فعالیتی ندارند و امیدواریم بتوانیم در این استان‌ها این رشته را با توجه به اینکه اسب‌های ایرانی و نیزه‌ها و لباس‌ها تولیدات کشورمان است،  فعال کنیم.  

دبیر فدراسیون سوارکاری ادامه داد: «علی قورچیان» به عنوان رییس کمیته هنرهای رزمی سواره در زمینه توسعه این رشته بسیار کمک کرده است.  کشورها از میزبانی ما در این مسابقات راضی بودند و معتقدند هر سال کیفیت برگزاری این رقابت‌ها بهتر می‌شود.  

مرحله سوم مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره از ۳۰ آبان تا دوم آذر ماه با حضور ۶۴ سوارکار از ۲۳ کشور جهان برگزار شد. در بخش انفرادی عناوین اول و دوم از آن مغلوستان و رومانی شد و پیمان دانشمندی مقام سوم را کسب کرد.

در بخش تیمی نیز «محمدامیر رفیعی سعدی»، «گرشا قورچیان» و «پویا دانشمندی» مقام اول تا سوم نوجوانان را بدست آوردند. بنابراین ایران توانست قهرمان رقابت‌های هنرهای رزمی سواره در بخش تیمی شود و مغولستان و مجارستان در جایگاه دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.  

برچسب‌ها دبیر فدراسیون سوارکاری محمد کاظمیان مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم

تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد