Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی ششمین توپ طلایش را فتح کرده است؟

طرفداری - این احتمال وجود دارد که توپ طلای 2019 به لیونل مسی از بارسلونا برسد.

به گزارش موندو دپورتیوو، یک هفته دیگر فرانس فوتبال طی مراسمی مجلل در تالاری باشکوه، توپ طلای 2019 را به برنده اهدا خواهد کرد. روز 2 دسامبر. رای گیری از روزنامه نگاران تعیین شده، از مدت‌ها پیش شروع شد و به پایان هم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شواهد، مسی شانس نخست کسب این جایزه است؛ لئو که تاکنون 5 بار این جایزه را فتح کرده است.

اعجوبه آرژانتینی بارسلونا که اخیرا جایزه بهترین بازیکن سال 2019 دنیا از نگاه فیفا را هم به خانه برد، بار دیگر باید با ویرجیل فن دایک و کریستیانو رونالدو رقابت کند. البته نباید از نام‌هایی نظیر سادیو مانه، محمد صلاح و کیلیان ام باپه هم به راحتی عبور کرد. مسی در سالی که به پایان آن نزدیک می‌شویم، در 52 بازی رسمی آمار خیره کننده 44 گل و 17 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

نکته‌ای که احتمال برنده شدن مسی را افزایش می‌دهد این است که به گفته موندو، اخیرا هیئتی از فرانس فوتبال برای مصاحبه با مسی در بارسلونا بوده‌اند. اتفاقی که هر ساله برای بازیکنی که توپ طلا را فتح کرده رخ می‌دهد. حال باید دید این ادعا صحت دارد یا خیر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد گوهری بعد از برد آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران بیان کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای شروین بزرگ افتاد. از بچه‌های تیم خیلی خیلی تشکر می‌کنم. خیلی زحمت کشیدند و من مدیون آنها هستم. امیدوارم یک جا بتوانم برای آنها جبران کنم؛ هرچند من هم همه تلاشم را کردم ولی به نظرم بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید. خیلی خوشحالم، ممنون‌دار بچه‌ها هستم و از آنها تشکر می‌کنم.

او درباره شانس قهرمانی آلومینیوم اراک در جام حذفی تاکید کرد: در جام حذفی هیچ اتفاقی قابل پیش بینی نیست. امیدوارم ما هم بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم.

گوهری در پایان افزود: آلومینیوم در سال‌های پیش تا فینال هم آمده است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد. ما جوانان بسیار خوبی داریم و امیدوارم هر کدام از آنها بتوانند کارهای بزرگی کنند.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید