Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گابربل کالدرون پس از پیروزی یک بر صفر امروز سه شنبه پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم. پیروزی در این مسابقه و صعود وظیفه ما بود. ما مهاجم گلزن نداریم و وقتی مهاجم گلزن نداشته باشید برابر تیم هایی که دفاع می کنند به مشکل می خورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاش می کنیم علیپور به شرایط خوب برسد. عبدی جوان و کم تجربه است و نمی توان انتظار زیادی از او داشت. تا نیم فصل با همین شرایط جلو می رویم. تیم های خوب به مهاجم با کیفیت نیاز دارند. 

سرمربی پرسپولیس در ادامه راجع به وضعیت جونیور براندائو مهاجم برزیلی و غیبت حسین ماهینی در این بازی، تصریح کرد: جونیور نمی تواند در لیست 18 نفره قرار بگیرد. تصمیم درباره ماهینی هم بر عهده کادر فنی بود. 

کالدرون درباره اینکه این صحبت ها روی بازیکانش فشار ایجاد می کند، یادآور شد: من خودم فوتبالیست بوده ام و یک بازیکن باید فشار را بپذیرد. وقتی یک بازیکن نتواند آمار خوبی داشته باشد نشان می دهد که شرایط ایده آلی برای بازی ندارد.

ادامه دارد...

کد خبر 4781934

منبع: مهر

کلیدواژه: گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جام حذفی فوتبال کشور تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال عراق والیبال مارک ویلموتس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران فدراسیون والیبال کشتی آزاد لیگ کشتی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است

لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس، بنز گفت که هدف او همیشه برنده شدن است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سی‌بی‌اس نیوز؛ لوئیس همیلتون در واکنش به ادامه ناکامی‌اش در گرندپری اخیر فرمول یک در میامی گفت: ما وجود داریم تا برنده شویم. هنگامی که هیچ پیروزی وجود ندارد، چیزی باید تغییر کند. این در مورد تلاش برای بهبود است.

راننده مرسدس بنز و قهرمان هفت دوره فرمول یک در ادامه اظهار داشت: نکته اصلی اتحاد است. چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم و به جایی که می‌خواهیم برگردیم؟ این چیزی است که همه را متحد می‌کند.

واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک

در گرندپری اخیر میامی همیلتون رتبه ششم را به دست آورد و هموطنش در مک لارن یعنی لاندو نوریس به پیروزی رسید. لوئیس هیملتون در حال حاضر با 27 امتیاز در رده نهم جدول کلی رانندگان  فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید کریم بنزما از وینیسیوس جونیور: شماره یکی، داداش کوچولو + عکس
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند
  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است