Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در نخستین بازی تیم‌های نود ارومیه و تراکتورسازی تبریز در آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند. این بازی با تصمیم شورای تامین استان بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

در این دیدار مسعود شجاعی در دقیقه ۳۹ گل اول بازی را به ثمر رساند. در نیمه دوم تلاش میزبان نتیجه بخش بود و در دقیقه ۵۵ سیروس صادقیان نتیجه بازی را برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش دو تیم تا پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های تلف شده بی‌فایده بود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی نود ارومیه و تراکتور اخباری دو پنالتی بازیکنان حریف را گرفت تا تراکتور مقابل حریفش به برتری برسد.

در ورزشگاه آزادی پرسپولیس موفق شد شکست در بازی نفت مسجد سلیمان را جبران کند و با یک گل از سد صنعت نفت آبادان به برتری برسد. تنها گل این دیدار با شلیک زیبای مهدی ترابی در دقیقه ۵۴ به ثمر رسید.

تیم فوتبال سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان دو بر یک از سد پیکان گذشت تا راهی مرحله بعد شود. محمد محبی در دقیقه ۱۳ با شلیکی محکم از درون محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۵ سپاهان دومین گل را روی ضربه سر سجاد شهبازاده درون دروازه پیکان جای داد تا امیر قلعه نویی با خیالی راحت به رختکن برود. پیکان در نیمه دوم با ضربه سر شهریار مقانلو در دقیقه ۶۳ به گل رسید اما در نهایت بازی به سود میزبان به پایان رسید.

طبق تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران  هر مرحله از مسابقات جام حذفی بطور مجزا قرعه کشی می شود. این احتمال وجو دارد که با توجه به حضور تیم های سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی آنها با یکدیگر مصاف بدهند.  

استراماچونی روی نوار پیروزی | استقلال پس از ۱۸۶ هفته از پرسپولیس پیش افتاد کد خبر 465797

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و الاتحاد در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و الاتحاد شامگاه _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربشتان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

میشل در دقیقه ۲۴ و سعود عبدالحمید در دقیقه ۸۱ گل‌های الهلال را به ثمر رساندند.

تک گل الاتحاد را عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۶۷ رقم زد.

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد کد خبر 749570

دیگر خبرها

  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان