Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت آبادان در چارچوب جام حذفی اظهار داشت: مسائلی همچون اولتیماتوم به مربی و ... به بازیکنان مربوط نمی‌شود. ما می‌خواهیم که هواداران به ورزشگاه بیایند و در کنار ما باشند تا بتوانیم با هم پیشرفت کرده و رو به جلو برویم.

وی ادامه داد: شرایط کنونی ما سخت است و باید خود را برای روزهای سخت‌تر آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تیمی مقابل ما بسته بازی می‌کند شرایط بهتر از این نمی‌شود. تیم حریف با نحوه بازی خود کار را برای ما سخت کرد که البته این امر کاملاً طبیعی است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اتفاقات اخیر تیم ملی و احتمال برکناری ویلموتس، عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی باید شرایط را درک کنند. ما تیم خوبی داریم و باید در 4 مسابقه حساس حضور پیدا کنیم. از حالا فدراسیون باید به فکر باشد و نباید زمان را از دست داد. شرایط تیم ملی هم بسیار سخت است.

حسینی با بیان اینکه تیم ملی باید حتماً به جام‌جهانی برود، عنوان کرد: فدراسیون باید تمرکز خود را حفظ کند و بازیکنان را آماده نگه دارد. تعویض سرمربی در حال حاضر سخت است، اما امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در پرسپولیس بازی به بازی پیش می‌رویم و با همین شرایط 3 سال قهرمان شدیم و چیزی جز شاد کردن دل هواداران در فکر و ذهن ما نیست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی سید جلال حسینی جام حذفی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم

 سرمربی پرتغالی النصر پس از پیروزی برابر الخلیج با کنایه درباره تاریخ برگزاری فینال جام حذفی عربستان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد