Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@12:40:37 GMT

۴۰ سال دوم انقلاب فصل شکوفایی نظام است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۵۸۴۲

۴۰ سال دوم انقلاب فصل شکوفایی نظام است

سردار رمضان شریف گفت: ۴۰ سال آینده سال‌های شکوفایی و پیروزی ماست و به فضل الهی شاهد یک اقتصاد پایدار خواهیم بود و این تنها یک شعار نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف بعدازظهر امروز در همایش شکوه پایداری در مسجد ولیعصر با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: همه خوب می‌دانند نفوذ یک گفتمان سخت و پیچیده است تا قبل از انقلاب اسلامی هر نظامی باید یک نظام کمونیستی را در پیش می‌گرفت، اما انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به رهبری یک رهبر بزرگ با گفتمان انقلاب اسلامی پا به میدان سیاست گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگو و مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: دشمن سه راهبرد برای تضعیف روحیه مردم پیش‌رو قرار داده اول این که رژیم ستم‌شاهی را یک رژیم مدرن معرفی کند و آن دوران را مشعشع جلوه دهد، دوم شرایط امروز را می‌خواهند سخت تلقی کند و سوم شرایط آینده را بسیار مایوس کننده و ناامید در ذهن و جان ما بگذارد.

وی ابراز داشت: دشمن از یک فرصت تاریخی بهره‌مند است و این که حدود ۴۰ میلیون نفر (جوانان و نوجوانان) رژیم ستم‌شاهی و مبارزات روحانیون را درک نکردند به صورت ملموس و عینی اگر چه چیز‌هایی شنیده‌اند این تعداد دوران مقدس را هم درک نکردند و به گفته جامعه شناسان یک انقطاع نسل اتفاق افتاده که دشمن از همین انقطاع سواستفاده می‌کند.

سردار شریف افزود: ۴۰ سال گذشته سال‌های رویارویی با دشمن و تثبیت انقلاب اسلامی و ۴۰ سال آینده سال‌های شکوفایی و پیروزی ماست و به فضل الهی شاهد یک اقتصاد پایدار خواهیم بود و این تنها یک شعار نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در چهل سال گذشته در یک رویارویی کاملا سازمان‌یافته در مقابل دشمن در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم، بیان کرد: امروز حدود پنجاه میلیون نفر از جمعیت کشور مبارزات قبل انقلاب را ندیدند و لمس نکردند. این جمعیت که جوان‌اند مستعد عملیات روانی گسترده هستند، دشمن تلاش می‌کند تا این قشر جمعیت را از گذشته خود پشیمان کند که چرا پدرانشان علیه رژیم پهلوی قیام کردند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند کشور را در مسائل مختلف درمانی، بهداشتی، دفاعی و ... بحرانی جلوه دهد، بیان کرد: وضعیت در ارگان مقابل بحرانی است، ثبات در جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری شجاع که در قلب آحاد ملت جای داشته وجود دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب بسیاری از مردم هیچ امکانات رفاهی، خدماتی در بخش‌های مختلف مانند آب، برق، گاز، فضای آموزشی و دیگر عرصه‌ها نداشتند، ولی اکنون بالای ۹۰ درصد روستا‌ها از امکانات لازم برخوردارند.

وی پیشرفت و توسعه ایران در ۴۰ سال انقلاب اسلامی را غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب دانست و تاکید کرد: در بخش درمان قبل از انقلاب تمام پزشکان در نقاط مختلف کشور از کشور‌های هندی بودند، ولی اکنون در تمام نقاط شهری و روستایی پزشکان متخصص ایرانی در حال خدمات‌رسانی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه همایش شکوه پایداری اقتصاد پایدار اقتصاد ایران بیانیه گام دوم انقلاب گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

به گزارش ایسنا، مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با المیادین گفت: جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد. این‌ها مسائلی است که ما از آن کوتاه نمی‌آییم. مقاومت منتظر عقب نشینی دشمن است؛ دشمنی که شکست آن در میدان ثابت شده است.

البریم در مصاحبه با المیادین افزود: مقاومت همچنان با قدرت در میدان حاضر است.

وی در واکنش به خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا و دیگر کشورها گفت: ما از عرصه‌های آگاهی در آمریکا، اروپا و کشورهای عربی قدردانی می‌کنیم.

پیش از این نیز احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مفاد برگه پیشنهادی جدید برای آتش‌بس در غزه بیش از ۹۰ درصد نسبت به پیشنهاد قبلی تغییر نکرده است. بنابراین حصول توافق بعید است. پیشنهاد مطرح‌شده از سوی رژیم صهیونیستی به مقاومت آنطور که آمریکایی‌ها می‌خواهند جهانیان را فریب دهند، سخاوتمندانه نیست.

احسان عطایا همچنین تصریح کرد پیشنهاد مطرح‌شده دارای خلأهای اساسی و تلاش‌های خبیثانه‌ای است و این پیشنهاد سه و نیم صفحه‌ای از جزئیات سه مرحله‌ای صحبت می‌کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر میان جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس اتحاد در بالاترین سطح خود قرار دارد، بنابراین ما با همه پیشنهادهایی که می‌تواند باعث اختلاف و دودستگی میان فلسطینی‌ها شود، مخالفت داریم.

این عضو جهاد اسلامی همچنین گفت هر گونه تاخیر در حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به دلیل اسکله‌ای است که آمریکا به دنبال ساخت آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند