Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مسابقه که عصر سه شنبه در سالن ۲ هزار نفری تختی کازرون برگزار شد، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در یک بازی سخت و نفس گیر، با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ تیم زغال سنگ طبس را شکست داد.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با احتساب این پیروزی هم اینک با ۱۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر هندبال قرار دارد و در دیدار بعدی خود که دوازدهم آذرماه ۹۸ به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود به مصاف تیم ذوب آهن این شهر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال لیگ برتر کازرون فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لیگ برتر کازرون فارس فدراسیون هندبال لیگ برتر کازرون فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش