Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکوچیچ بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس بازیکنان خود را مقصر اصلی دانست.

طرفداری- با شکست صنعت نفت برابر پرسپولیس، دست این تیم همچنان از جام حذفی کوتاه ماند.

به گزارش تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت:

به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم که نیمه اول بازی تحت کنترل ما بود و سازماندهی خوبی داشتیم. متأسفانه گلی بچگانه دریافت کردیم. پیش از بازی هم با بازیکنان صحبت کرده بودم که شوت‌های پشت محوطه جریمه و حمله از کناره‌ها را باید برگشت بدهند.

وی در ادامه افزود:

یکسری مسائل کوچک و جزئی، باعث تفاوت‌های بسیار بزرگ می‌شود. ما یکسری مسائل را در تیم تمرین کرده‌ایم و وقتی می‌بینم تمرینات‌مان را در بازی اجرا می‌کنیم، می‌گویم خیلی خوب بودیم. از نتیجه هم نمی‌توان خیلی ناراضی بود. در دقایق آخر بازی شاید خیلی خوب بازی نکردیم که ممکن است خوب تمرین نکرده باشیم، ‌خسته بودیم یا به شکست یک بر صفر راضی شده بودیم. من از این مسئله ناراحت بودم، چون در دقایق آخر باید با تمام وجود برای کسب نتیجه مساوی یا پیروزی تلاش کنید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد:

احساس خیلی بدی دارم، به این دلیل که از جام حذفی کنار رفتیم و از طرفی در باشگاه مشکلات زیادی داریم، اما آدمی نیستم که بهانه بیاورم. متأسفانه باشگاه بهانه‌های زیادی به دست بازیکنان داده است. به شما پول بدهند یا ندهند، باید انگیزه کافی برای بازی داشته باشید. بازیکنانی داشتیم که تمرین نمی‌کردند یا به دلیل عدم دریافتی گلایه داشتند و هر نوع مشکلی که فکر کنید در تیم‌مان داریم. برای من همیشه جای سؤال بوده است که چرا تیم‌های بزرگ، تیم‌های کوچک را می‌برند.

اسکوچیچ همچنین تصریح کرد:

همیشه یک راهی هست برای اینکه به شیوه‌ای گل دریافت کنید و با توجه به شرایطی که پیش آمد، تیم پرسپولیس خیلی بزرگ‌تر از صنعت نفت بود. این را باید بگویم. از گفتن این مسئله راضی و خوشحال نیستم، اما باید بگویم. باید بگویم که کار کردن با این شرایط برای من خیلی سخت است. منظورم این نیست که کسی چیزی گفته است و بازیکنانم تمام تلاش خود را در این بازی کردند، اما از عملکرد آنها راضی نبودم.

وی در واکنش به این مسئله که چرا تعویض‌های خود را دیرهنگام انجام داد و آیا اُفت تیمش در 15 دقیقه پایانی به دلیل مشکلات مالی بود، گفت:

این بازی برای من وقتی از بیرون نگاه می‌کردم، این‌طور بود که انگار ما بازی را در آبادان 2 بر صفر برده بودیم و این بازی برگشت بود که به شکست یک بر صفر راضی بودیم. دو مسئله بود، اینکه یا بازیکنان من کیفیت نداشتند یا از نتیجه یک بر صفر، چون مقابل پرسپولیس بود، رضایت داشتند. این مسئله اصلاً در شخصیت کاری من نیست که بخواهیم یک بازی را این‌طور ببازیم. قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم مراقب شوت‌ها و ارسال‌ها باشند. در لیگ هم پرسپولیس طوری ما را برده بود که از 30 متری شوت زدند و به دروازه ما رفت.

این مربی کروات ادامه داد:

چه کسی می‌گوید شما چطور باختید؟ می‌گویند باختید. من نمی‌خواهم برای باخت بهانه بیاورم، اما باشگاه بهانه‌های زیادی ایجاد کرده است. به دلیل پرداخت نشدن دستمزد، برخی به تمرین نمی‌آیند، برخی تمرین نمی‌کنند، برخی در خانه مشکل دارند و من هم درک می‌کنم. با این حال وقتی در زمین هستید، باید صد درصد تلاش کنید. یا باید همه به خانه بروند و برنگردند یا باید با همه مشکلاتی که داریم، تلاش کنند.

اسکوچیچ در مورد اینکه ابتدای فصل شروع قدرتمندانه‌ای در صنعت نفت داشت و آیا با این شرایط به کارش ادامه می‌دهد یا نیم‌ فصل تیم را ترک خواهد کرد، گفت:

من قرارداد دارم و سخت کار می‌کنم. این مسائل به انگیزه من ضربه نمی‌زند و همیشه آدمی باانگیزه هستم. دوست ندارم بازیکنانم را بی‌انگیزه ببینم. دوست دارم به بازیکنانم کمک شود و در ایران می‌بینید به تمام باشگاه‌ها کمک می‌شود، در حالی که خصوصی هم نیستند. فقط تراکتور خصوصی است، اما به سایر تیم‌ها از طریق شرکت‌های مختلف کمک می‌شود. با این حال انگار فقط ما در کشتی سیاه هستیم. بار دیگر به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و اکنون این احساس را دارم که به خانه می‌رویم، بدون اینکه بدانیم چرا بازی را باختیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس دوشنبه در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میهمان نساجی بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. با برتری پرسپولیس و استقلال در این هفته، صدر جدول بدون تغییر باقی ماند و کورس قهرمانی بین این ۲ تیم با حساسیت زیادی ادامه پیدا می‌کند. یکی از نکات بازی این هفته پرسپولیس اخراج سروش رفیعی در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که کار را برای این تیم بسیار سخت کرد.

بیشتر بخوانید: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود سومین محروم متوالی پرسپولیس!

سروش رفیعی با اخراج در بازی این هفته، ضمن از دست دادن بخش زیادی از نیمه دوم، دیدار حساس تیمش در هفته بیست‌وهفتم مقابل هوادار را هم از دست داد. با محرومیت رفیعی از دیدار با هوادار، حالا پرسپولیس برای سومین بازی متوالی یکی از بازیکنان کلیدی خود را از دست خواهد داد.

پیش از این دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل حرکتی که بعد گلزنی مقابل صنعت‌نفت آبادان انجام داده، در بازی با سپاهان غایب بود و امید عالیشاه هم پس درگیری با برایان دابو و اخراج مقابل سپاهان، دیدار دیروز مقابل نساجی را از دست داد. وجه مشترک این ۲ محرومیت هم فنی نبودن آن است و این ۲ بازیکن پرسپولیس به راحتی می‌توانستند جلوی محرومیت خود را بگیرند ولی تیم‌شان را به دردسر انداختند.

تفاوت ویژه سرخپوشان با فصل گذشته

پرسپولیس این روزها رقابت نزدیکی برای قهرمانی با استقلال دارد و کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند روی سرنوشت قهرمان این فصل لیگ برتر تاثیر بگذارد. سرخ‌پوشان فصل قبل هم با یحیی گل‌محمدی در شرایط مشابهی بودند و با استقلال و سپاهان رقابت نزدیکی داشتند که در پایان عنوان قهرمانی را کسب کردند.

تفاوت ویژه پرسپولیس با فصل گذشته اما در حرفه‌ای‌گری بازیکنان این تیم است. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در مقطع پایانی فصل قبل در آستانه محرومیت بودند و با دریافت یک کارت زرد هم محروم می‌شدند ولی این تیم هفته‌های آخر را بدون محروم سپری کرد که نشان می‌دهد بازیکنان به خوبی شرایط را مدیریت کردند. این موضوع برخلاف فصل قبل، در چند هفته اخیر در پرسپولیس مشاهده نشده و بازیکنان کلیدی این تیم به راحتی به استقبال محرومیت رفته‌اند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1229854 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند