Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در آیین کلنگ‌زنی طرح نوسازی، اصلاح، بهسازی و تأمین برق پایگاه پدافند هوایی سمنان بابیان اینکه پایدارسازی انرژی در مراکز و اماکن حساس و مهم یکی از اهداف پدافند غیرعامل است، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها اجرای طرح نوسازی، اصلاح و بهسازی شبکه برق پایگاه پدافند هوایی سمنان بااعتباری بالغ‌بر سه میلیارد تومان و ظرف مدت ۱۵۰ روزبه اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه با اجرای این طرح علاوه بر پایدارسازی شبکه، شاهد استمرار کامل برق و کاهش تلفات انرژی‌خواهیم بود، افزود: با نوسازی شبکه برق پایگاه پدافند هوایی، ادوات اندازه‌گیری و محاسبات انرژی در محل ورودی این پایگاه نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ها و قوانین شرکت توزیع برق، شبکه موجود این پایگاه، به‌عنوان شبکه داخلی محسوب می‌شود، ابراز داشت: طرح اصلاح و تأمین برق پایگاه پدافند هوایی سمنان از فاصله ۴۵.۶ کیلومتری این پایگاه و از پست فوق توزیع جنوب سمنان با ۱.۵ مگاوات برق در سال ۷۲ به انجام رسید.

موسوی زاده در ادامه تصریح کرد: شبکه تأمین انرژی پایگاه پدافند هوایی سمنان قدمتی ۴۰ ساله دارد که در طی این مدت به‌دفعات بهسازی شده است و خوشبختانه با اجرای این طرح، شاهد نوسازی این شبکه خواهیم بود.

او افزود: در سال ۹۱ با انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان شرکت توزیع نیروی برق، پایگاه پدافند هوایی و استانداری سمنان، ۱۴ کیلومتر از مسیر شبکه نیروی پایگاه بهسازی شد که مساعدت استانداری در انجام این مهم شایان تقدیر است.

انتهای پیام / ر

جزئیات بهسازی شبکه برق پدافند هوایی سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم

یک تمساح  در کنار چرخ یکی از هواپیما‌ها در پایگاه هوایی مک دیل آمریکا دیده شد و با افراد متخصص حفاظت از حیات وحش منطقه تماس گرفته شد و جانور نهایتا به حیات‌وحش بازگردانده و نزدیک یکی از رود‌های محلی رها شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است