Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این همایش با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز بسیج و بسیجیان ۴۰ سالگی اقتدار و مقاومت و ایثار را جشن می‌گیرند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار تقی رضایار افزود: در حالی که نیروها و سازمان‌های مختلف وجود داشتند ولی امام خمینی(ره) این شجره طیبه را تشکیل دادند که این امر نشان‌دهنده اهمیت این موضوع در نزد ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تشکیل بسیج اثر خود را در دوران مختلف تاریخ انقلاب اعم از دوران دفاع مقدس و بعد از آن نشان داده است، گفت: دشمنان بارها به ترس خود از قدرت و تفکر بسیجی اشاره کرده و گفته‌اند نمی‌توانیم قدرت بسیج در را در معادلات و محاسبات خود نادیده بگیریم.
وی با اشاره به اینکه میاندوآب، زادگاه شهید باکری است، بیان کرد: باید زندگی و وصیتنامه شهید باکری که نمونه یک بسیجی واقعی، مدیر و مدبر است، برای نسل جدید تبیین شود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اهمیت بسیج در نزد فرماندهان و عالمان دینی، اظهار داشت: بسیجی از چنان جایگاهی برخوردار است که شهید چمران‌ها و باکری‌ها و عالمان دینی، لباس بسیجی و سپاهی می‌پوشند و در رکاب ولی امر خود به مقابله با دشمنان می‌پردازند.
وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: میاندوآب در دوران دفاع مقدس در واقع در میان آب و آتش بود ولی این جوانان بسیجی و رزمندگان اسلام، دشمن را عقب راندند.
سردار رضایار با بیان اینکه اقتدار ما به برکت سرمایه‌ای مانند بسیجیان ولایت است، افزود: ایران اسلامی تنها کشوری است که علاوه بر نیروهای مسلح در آن، میلیون‌ها بسیجی پا به کار و گوش به فرمان ولایت وجود دارد و همین امر نیز مایه اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج و بسیجیان به عنوان نیروی ارزشی، مکتبی، ولایتمدار و اطاعت‌پذیر همواره در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در راه برقراری امنیت جانفشانی می‌کنند، افزود: امروز بسیج و بسیجیان با تمام قدرت و قوا و با اراده و روحیه انقلابی در قالب ساماندهی های مختلف برای صیانت از ولایت و قرآن و نظام و انقلاب تلاش می کنند و در صحنه با آمادگی کامل حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیج نیروی جهادی، شهادت‌طلب و با اخلاص و حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است، گفت: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه‌های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.
 ایثارگر و باایمان، متعهد و متخصص، دلسوز و مسئولیت‌پذیر و در تراز انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و به عنوان نیروی ارزشی آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند.
در این همایش بیش از هشت هزار بسیجی حضور داشتند.

از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه هفته بسیج نام‌گذاری شده‌است.

برچسب‌ها سازمان بسیج مستضعفین میاندوآب همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین میاندوآب همایش سازمان بسیج مستضعفین میاندوآب همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود