Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین سالگرد شهد مدافع حرم جاویدالاثر «زکریا شیری» و یادواره ۸۳ شهید شهر اقبالیه برگزار شد. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، شامگاه سه شنبه مراسم چهارمین سالگرد شهد مدافع حرم جاویدالاثر «زکریا شیری» و یادواره 83 شهید شهر اقبالیه در مسجد حضرت علی اصغر(ع) شهر اقبالیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با سخنرانی آیت‌الله علی نظری منفرد از سخنرانان برجسته کشوری و حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه همراه بود.

در این مراسم احمد بابامرادی از مداحان مطرح آذری زبان کشور به مرثیه‌خوانی پرداخت.

گروه سرود ثارالله از گروه های سرود مطرح در سطح کشور و استان قزوین در دقایقی از این مراسم به اجرای سرود پرداختند.

وصیت شهید ابراهیمی: اگر دستم به دامان امام‌حسین(ع) برسد نام تک‌تکتان را خواهم برد + عکسیادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز در شهرستان پارس‌آباد برگزار شدیادواره 1200 شهید بسیجی استان گلستان برگزار شد

شهدا با روح و عقیده سالم خالق حماسه های بزرگ شدند

آیت‌الله علی نظری منفرد در چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم جاویدالاثر «زکریا شیری» و یادواره 83 شهید شهر اقبالیه با اشاره به اینکه شهادت در راه خداوند یک توفیق است که خداوند متعال نصیب هر کسی نمی‌کند اظهار داشت: شهدا با روح و عقیده سالم خود توانسته اند این حماسه های بزرگ را در طول تاریخ رقم بزنند که این حماسه‌ها باید به عنوان الگو و نمونه در زندگی‌های روزمره ساری و جاری شود.

وی با اشاره به اینکه روح بزرگ و پاک می‌تواند حماسه‌های بزرگی را رقم بزند، عنوان کرد: هر کس که دارای روح پاک و مطهر باشد می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری را در جامعه داشته باشد.

نظری منفرد تصریح کرد: روح بزرگ امام حسین(ع) سبب شده که حماسه بزرگی به نام عاشورا رقم بخورد و بعد از گذشت سالیان زیاد این حماسه همچنان در زندگی مردم تاثیرگذاری بالایی دارد.

لازم به ذکر است «زکریا شیری» شهید مدافع حرم از استان قزوین بود که در نهم فروردین ماه سال 1365 در خدابنده‌ زنجان به دنیا آمده و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در آذرماه سال 94 به درجه رفیع شهادت رسیده است.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر در منطقه عملیاتی واقع در سوریه به جا مانده و تاکنون به کشور بازنگشته است، همچنین یک دختر 4 ساله و یک پسر 2 ماهه دو دردانه به یادگار مانده شهید «زکریا شیری» هستند.

انتهای پیام/ح

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز و سلول درمانی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بیمارستان شریعتی برگزار می شود.

این جشنواره تحت عنوان جایزه پرفسور اردشیر قوام زاده توسط پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران برپا می شود.

پیوند سلول های بنیادی خونساز، فناوری ها و محصولات نوین درمانی، سلول درمانی، ژن درمانی و ویروس درمانی، فن آوری و آماده سای تولید محصولات سلولی، مطالعات علوم پایه سلولی و ترجمان بالینی، پزشکی بازساختی، اخلاق در پیوند و سلول درمانی و معرفی ظرفیت ها وظرفیت سازی از محورهای این جشنواره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان