Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:16:36 GMT

برای دومین روز متوالی مدارس اصفهان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۶۵۱۵

آلودگی هوا برای دومین روز متوالی باعث تعطیلی مدارس سه دوره تحصیلی شهر اصفهان در روز چهارشنبه ۶ آذر ماه شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  اظهارکرد: مدارس شهر‌های زرین شهر، مبارکه، فولادشهر، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر، نجف آباد، باغبهادران، فلاورجان، پیربکران و شهرسجزی نیز در روز چهارشنبه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحمت الله ممیز گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان کلاس‌های جبرانی برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار خواهد کرد.

وی به دانش آموزان توصیه کرد در روز‌هایی که مدارس به خاطر آلودگی هوا تعطیل شده در منزل بمانند و ادامه داد: هدف از تعطیلی مدارس این است که دانش آموزان در معرض آلودگی هوا قرار نگیرند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان جزو گروه‌های حساس هستند که تاثیرات مخرب آلودگی هوا بر سلامت آن‌ها بیشتر است بنابراین در شرایط آلودگی هوا بهتر است از منزل خارج نشوند.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان این هفته به دلیل استمرار سکون و پایداری هوا شرایط برای انباشت آلاینده‌ها و تشدید آلودگی فراهم بود. همچنین طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۶ و ۷ آذر ماه آلودگی و ماندگاری آلاینده‌های هوا از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

روند افزایشی غلظت آلاینده در شهر اصفهان و شهر‌های صنعتی استان از روز جمعه گذشته شروع شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. کارگروه استانی هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا باتوجه به استمرار و ماندگاری آلاینده‌ها در منطقه و قرار گرفتن شاخص کیفی هوا در وضعیت ناسالم، بر اساس آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک تصمیم به تعطیلی مراکز پیش دبستانی و تمام مقاطع تحصیلی در شهر‌های اصفهان و چند شهر صنعتی گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم جوکر عباس کشاورز محمود حجتی مارک ویلموتس پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال کد دستوری طرح معیشتی اصفهان آلودگی هوا تعطیلی مدارس فیلم جوکر عباس کشاورز محمود حجتی مارک ویلموتس پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال کد دستوری طرح معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟