Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:16:26 GMT

مصدومیت ۴ آتش نشان در حادثه انفجار در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۶۵۴۷

مصدومیت ۴ آتش نشان در حادثه انفجار در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون عملیات این سازمان ضمن با تایید خبر یاد شده افزود: طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی بندرعباس، گزارش حریق یک باب منزل مسکونی  واقع در چهارراه نخل ناخدا- خیابان نامداران در ساعت  ۱۱:۰۷ اطلاع داده شد.

حسن امینی زاده  اضافه کرد: در زمان حریق که علت آن در دست بررسی است، یک نفر زن در منزل بوده که پس از مشاهده دود و ناکامی در اطفای حریق توسط وی  و اهالی محله، از خانه بیرون رفت و پس از آن حادثه به آتش‌نشانی اطلاع داده‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اعلام، آتش‌نشانان بلافاصله به محل حریق اعزام شدند اما به دلیل شعله‌های آتش،  شیر سیلندر گاز  به بیرون پرتاب‌شد  و انفجار رخ داد که در این انفجار ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند.

امینی زاده گفت: یک آتش‌نشان نیز هنگام اطفا مصدوم شد و پس‌از آن،  آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره ۵ و ۹ و ۱ به محل حریق اعزام شدند و حریق را اطفا و مهار کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس یادآور شد: در این حادثه بیش از ۵۰ درصد به منزل خسارت واردشده و آتش‌نشانان مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آن‌ها مناسب  و بستری هستند.

کد خبر 4782032

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی بندرعباس انفجار شهرداری بندرعباس بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف ایلام قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد