Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:01:20 GMT

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه حاضر به مصاحبه نشد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۶۶۳۵

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه حاضر به مصاحبه نشد

«وحید بیاتلو» روز سه‌شنبه پس از باخت تیمش در مقابل تراکتور در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد و با انتقاد از خبرنگاران این جلسه را ترک و حاضر به گفت و گو با رسانه‌ها نشد.
این مربی جوان در دیدارهای فصل جاری لیگ دسته یک کشور نیز تاکنون حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشده است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امروز در دیداری خانگی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور با نتیجه ۷ بر ۶ در ضربات پنالتی مقابل تراکتورسازی تبریز شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته نیز تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در دور چهارم و یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران با یک گل مقابل تیم پرستاره پرسپولیس تهران شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم‌نهایی بازماند ولی آن دیدار تجربه خوبی برای بازیکنان جوانم در پی داشت.

کسب هفت پیروزی، پنج تساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، چهار گل خورده حاصل صدرنشینی و تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته سیزدهم جام آزادگان است.

سال گذشته پس از سه دهه بار دیگر با حضور یافتن تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان است.

برچسب‌ها فوتبال جام حذفی نود ارومیه ارومیه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی نود ارومیه ارومیه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فوتبال جام حذفی نود ارومیه ارومیه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!