Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید علی آقا زاده» عصر سه‌شنبهدر جمع خبرنگاران در پرندک گفت: این مشاغل غالبا در حوزه صنعت و کشاورزی و خدمات ایجاد شده است.
وی افزود: امسال با توجه به توسعه اقتصادی استان مرکزی پیش بینی می‌شود با تدوین برنامه‌ریزی‌های کاربردی، افزون بر این رقم، فرصت های شغلی بیشتری نیز محقق شود.
آقازاده در حاشیه آیین آغاز به کار طرح‌های عمرانی و آموزشی شهر پرندک اظهار داشت: اجرای این قبیل طرح‌ها سبب آبادانی شهر و ماندگاری جوانان در آن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ساخت بلوار ورودی و خروجی شهر پرندک به سمت تهران و از تهران به مامونیه جذب سرمایه گذاران حوزه‌هایرفاهی، اقتصادی و زیربنایی را به دنبال خواهد داشت.
استاندار مرکزی گفت: افزایش جمعیت این شهر افزایش رونق اقتصادی را به ارمغان میآورد و روند پیشرفت و توسعه آن را سرعت می بخشد.
وی ابراز کرد: ساخت مدرسه خیر ساز ۹ کلاسه اگر تا مهر سال آینده به مرحله ی بهره برداری برسد یکی از بهترین طرح‌های استان مرکزی نام می گیرد.
آقازاده هم چنین در خصوص ساخت شهرک فرودگاهی در پرندک نیز گفت: آغاز عملیات اجرایی این شهرک در یک ماه آینده صورت می گیرد و ساخت آن موجب رونق فعالیت‌های تجارتی، تفریحی، خدماتی و فرهنگی در این شهر می شود.

 شهر پرندک از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه به شمار می رود.

برچسب‌ها ساوه زرندیه سید علی آقا زاده اشتغال زایی نرخ اشتغال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه زرندیه اشتغال زایی نرخ اشتغال ساوه زرندیه اشتغال زایی نرخ اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،محمد دهقان منشادی اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان  با حجم سرمایه گذراری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می شود.

دهقان منشادی اظهار داشت: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام نمایند. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق های لازم را در اختیار انها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!