Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم جوان سرخپوشان مرسی‌ساید مورد توجه دو باشگاه انگلیسی قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 22:43 - 05 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۴۱۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ریان بروستر، مهاجم ۱۹ ساله لیورپول مورد توجه دو باشگاه لیدزیونایتد و استون‌ویلا قرار گرفته و مسئولان این د وباشگاه قصد دارند به صورت قرضی این بازیکن را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روزنامه «دیلی‌استار» چاپ انگلیس، بروستر جوان که  این فصل تنها فرصت حضور ۱۸۰ دقیقه‌ای در جام اتحادیه انگلیس را داشته و موفق شده یک گل هم به ثمر برساند، اما با توجه به خط حمله قدرتمند این تیم به نظر نمی‌رسد فرصت زیادی برای حضور در ترکیب قرمزپوشان مرسی ساید داشته باشد.

همچنین گفته می‌شود یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که پیش از این با جدایی مهاجم جوان تیمش مخالف بود با توجه به قرارداد قرضی که دو تیم لیدزیونایتد و استون‌ویلا پیشنهاد داده‌اند، برای پیشرفت بروستر و فرصت حضور بیشتر در ترکیب اصلی با جدایی قرضی این بازیکن موافقت کرده است.

این ستاره آینده‌دار انگلیسی که محصول آکادمی چلسی است مورد توجه دو تیم کریستال‌پالاس و سوانزی هم قرار دارد، اما پیوستن به یکی از دو تیم لیدز و استون ویلا، فرصت حضور این بازیکن در لیگ برتر را حفظ خواهد کرد، بنابراین با توجه به شرایط موجود به احتمال بسیار زیاد بروستر در مهلت نقل و انقالات ماه ژانویه با قراردادی قرضی آنفیلد را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
دلیل لینگارد برای انتخاب منچستریونایتد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیورپول لیورپول استون ویلا لیگ برتر انگلیس فوتبال لیدزیونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏