Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در اولین نشست هماهنگی برگزاری چهلمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به میزبانی استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی های گذشته استان کرمانشاه در رشته های مختلف ورزشی گفت:کشتی از جمله رشته های پرطرفدار و پرمخاطب در استان کرمانشاه است و میزبانی در این رشته همواره مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تاثیر میزبانی رقابت‌های سطوح مختلف ورزشی در توسعه همگانی و قهرمانی ورزش استان اشاره کرد و افزود:اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به همراه هیاتهای ورزشی تمام تلاش خود را در این زمینه می‌کنند تا وقفه ای در توسعه ورزش استان بوجود نیاید.

رحیمی اظهار کرد:علاوه بر این میزبانی رقابت‌های مهم بین المللی را نباید تنها در هزینه های اجرایی و ۳ روز میزبانی دید،زیرا دستاوردهای ارزشمندی در ابعاد مختلف دارد که قابل قیاس با هزینه ها نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  بیان کرد :اعتبارات هیچ حوزه ای در ورزش قطعا صرف این میزبانی ها نخواهد شد و هر میزبانی اعتبارات خاص خود دارد .

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری چهلمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به میزبانی استان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد