Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@07:44:51 GMT

عضو کارگزاران: روحانی از مردم عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۷۱۶۶

عضو کارگزاران: روحانی از مردم عذرخواهی کند

یک عضو مرکزیت حزب کارگزاران خواستار عذرخواهی روحانی از مردم شد و گفت: در تصمیم مهمی مانند بنزین، او مردم را به هیچ انگاشته است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش جهان‌نیوز، یداله طاهرنژاد با اشاره به بی‌تدبیری بنزینی دولت گفت: به دولت پیشنهاد می‌کنم که از این به بعد با احتیاط وعده دهد و با قدرت به وعده خود عمل کند تا بتواند این سال‌های باقی‌مانده از دوره ریاست جمهوری خود را هم به سلامت سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هیچ‌وقت دوست ندارم جای آقای روحانی باشم، چون اصلا دوست ندارم کارهایی که آقای روحانی انجام می‌دهد از من سر بزند.

بیشتر بخوانید:

نارسایی های امروز به دلیل ضعف نظارت مجلس است


وی می‌افزاید: یک کار پرهزینه که می‌توانست هزینه‌ای نداشته باشد خسارت سنگینی به کشور وارد کرد و عوارض سنگینی هم به‌جای خواهد گذاشت.


به نظر من کاری که آقای روحانی می‌تواند انجام دهد این است که به ترمیم اعتماد عمومی نسبت به خود و دولت بپردازد و جامعه را به نقطه‌ای برساند که او را به‌صورت نسبی باور کند وگرنه با این بی‌اعتمادی‌ای که نسبت به دولت شکل گرفته، مطمئناً آقای روحانی هر کاری کند نمی‌تواند با اقبال عمومی مواجه شود.


عضو کارگزاران گفت: یکی از راه‌هایی که رئیس‌جمهوری می‌تواند به‌وسیله آن دوباره اعتماد مردم را به دست بیاورد، عذرخواهی از آنهاست. به‌دلیل اینکه آنها را در گرفتن چنین تصمیم مهمی که در زندگی‌شان تأثیر مستقیم دارد به هیچ انگاشته است. در مرحله بعد، دست‌کم الان اقدام به جلب رضایت مردم کند. برای مردم توضیح دهد که ضرورت‌های این تصمیم چه بوده و مردم را به این باور برساند که دولت چاره‌ای جز گرفتن این تصمیم نداشته است. دولت در اجرا می‌توانست تدابیر مناسبی بیندیشد که این همه خسارت ایجاد نکند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین دولت روحانی حزب کارگزاران بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سیدرضا یحیوی گفت: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ مرتضوی: ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229399 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود