Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:30:20 GMT

مازندران قهرمان وزنه‌برداری جوانان کشور شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۷۳۸۲

مازندران قهرمان وزنه‌برداری جوانان کشور شد

در این دوره از رقابت‌ها مازندران با کسب ۶۴۹ امتیاز و تیم‌های وزنه‌برداری خوزستان با ۶۴۵ امتیاز و اصفهان با ۶۱۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم مقطع سنی جوانان ایران ایستادند.

همچنین در رده‌بندی مدال‌ها نیز وزنه‌برداران کرمانشاهی ۵طلا، ۶نقره و ۴برنز، لرستان ۵ ‌طلا، ۳نقره و ۵برنز و زنجان ۵طلا، یک نقره و ۲برنز را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌ها که با حضور ۱۳۱ وزنه‌بردار از ۲۴ استان به مدت ۴ روز برگزار شد، در دسته ۵۵ کیلوگرم مقام نخست را رضا ایرانمنش از هرمزگان در حرکت ‌یکضرب ۹۰ کیلوگرم، حرکت ‌دوضرب ۱۰۵کیلوگرم و مجموع ۱۹۵کیلوگرم با۳مدال ‌طلا کسب کرد، رتبه دوم را حسین رستمی از کرمانشاه‌ در حرکت‌ یکضرب ۸۶ کیلوگرم، حرکت ‌دوضرب ۱۰۳ کیلوگرم و مجموع ۱۸۹ کیلوگرم با ۳ نقره و احمدرضا نظرپور تهران‌ از در حرکت ‌یکضرب ۸۳ کیلوگرم، حرکت‌ دوضرب ۹۶ کیلوگرم و مجموع ۱۷۹ کیلوگرم(۳ برنز) از آن خود کردند.

در دسته ۶۱ کیلوگرم در حرکت یکضرب محمد محمدی از کرمانشاه‌ با ۱۱۴کیلوگرم، حسین نجفی  از زنجان با ۱۱۳کیلوگرم و علی عبدالعلی‌زاده از آذربایجان‌غربی‌با ۱۱۰ کیلوگرم رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در حرکت دوضرب این وزن حسین نجفی زنجان با ۱۴۰کیلوگرم، علی‌رضا منصوری خوزستان‌ با ۱۳۲ کیلوگرم و محمد محمدی از کرمانشاه‌ با ۱۳۰کیلوگرم اول تا سوم شدند.
در مجموع این وزن حسین نجفی از زنجان با ۲۵۳ کیلوگرم اول شد، محمد محمدی از کرمانشاه با ۲۴۴ کیلوگرم دوم و علی‌رضا منصوری از خوزستان‌با ۲۳۸ کیلوگرم سوم شدند.
در دسته ۶۷ کیلوگرم و در حرکت یکضرب حسین پاکار از آذربایجان‌شرقی‌ با ۱۲۷ کیلوگرم، ابوالفضل جمعه‌پور از خوزستان با ۱۲۰ کیلوگرم و آرمین رحمانی از کرمانشاه با ۱۰۹ کیلوگرم اول تا سوم شدند.
در حرکت دوضرب این وزن ابوالفضل جمعه‌پور از خوزستان با ۱۵۳ کیلوگرم، حسین پاکار از آذربایجان‌شرقی‌ با وزنه ۱۵۲ کیلوگرم و مهدی دویرانی از زنجان با مهار وزنه ۱۴۴ کیلوگرم رتبه‌های اول تا سوم را بدست آورند.
همچنین در مجموع یک ضرب و دو ضرب ، حسین پاکار از آذربایجان‌شرقی‌ با مهار ۲۷۹ کیلوگرم ۳ مدال طلا بدست آورد و قهرمان شد و  ابوالفضل جمعه‌پور از خوزستان با مهار ۲۷۳ کیلوگرم و مهدی دویرانی از زنجان با ۲۴۹ کیلوگرم در رده‌های بعدی ایستادند.
همچنین در دسته ۷۳ کیلوگرم در حرکت یکضرب احمد احمدنژاد از آذربایجان‌غربی‌با ۱۳۳ کیلوگرم
عبدالله بیرانوند از لرستان با ۱۳۲ کیلوگرم و سید علی اسکندرزاده از تهران با مهار ۱۲۶ کیلوگرم مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
در حرکت دوضرب این وزن احمد احمدنژاد با مهار ۱۵۹ کیلوگرم اول شد، مهدی خلجی از خوزستان‌ با ۱۵۸ کیلوگرم و رضا خلیفه از گیلان با ۱۵۱ کیلوگرم دوم و سوم شدند.
در مجموع این وزن نیز احمد احمدنژاد از آذربایجان‌غربی‌ با بالا بردن ۲۹۲ کیلوگرم قهرمان جوانان شد و مهدی خلجی از خوزستان‌ با ۲۸۲ کیلوگرم نقره گرفت و  عبدالله بیرانوند از لرستان با وزنه ۲۸۰ کیلوگرم مدال برنز را به گردن آویخت.
در  دسته ۸۱ کیلوگرم و حرکت یکضرب محمد مهدی حیاتی از کرمانشاه‌ با ۱۴۴ کیلوگرم، علیرضا معینی از اصفهان با ۱۴۳ کیلوگرم و روح‌الله بیرانوند لرستانی با ۱۳۷ کیلوگرم اول تا سوم شدند.
مدال های حرکت دوضرب این وزن را به ترتیب سجاد نیری از گیلان‌ با ۱۷۲ کیلوگرم ، روح‌ الله بیرانوند از لرستان با ۱۷۱ کیلوگرم و محمد مهدی حیاتی از کرمانشاه‌ با ۱۷۰کیلوگرم از آن خود کردند.
در مجموع این وزن نیز محمد مهدی حیاتی از کرمانشاه‌ با مهار ۳۱۴ کیلوگرم قهرمان شد، روح‌الله بیرانوند از لرستان با ۳۰۸ کیلوگرم مدال نقره گرفت و سجاد نیری از گیلان‌ با ۳۰۷ کیلوگرم وزنه به مدال برنز رضایت داد.
همچنین در حرکت یک ضرب دسته ۸۹ کیلوگرم در مجموع مهدی پاپی از لرستان ۱۴۴ کیلوگرم، حرکت ‌دوضرب ۱۸۵ کیلوگرم و مجموع ۳۲۹ کیلوگرم به ۳ مدال ‌طلا دست یافت و امیر سالار عباسی از اصفهان‌ در حرکت‌ یکضرب ۱۴۳ کیلوگرم، حرکت ‌دوضرب ۱۷۴ کیلوگرم و مجموع ۳۱۷ کیلوگرم ۳ نقره گرفت و سینا عبدالحسین‌زاده از اردبیل در حرکت ‌یکضرب ۱۴۱ کیلوگرم، حرکت‌ دوضرب ۱۷۳ کیلوگرم و مجموع ۳۱۴ کیلوگرم به ۳ مدال برنز رسید.

در دسته ۹۶ کیلوگرم در حرکت یکضرب محمد فتاحی از کرمانشاه‌ با ۱۵۲ کیلوگرم طلا گرفت، افشین طاهری از خوزستان با مهار ۱۴۸ کیلوگرم نقره ای شد و حسین بیرانوند از لرستان با ۱۴۲کیلوگرم سوم شد و در این وزن در حرکت دوضرب نیز حسین بیرانوند از لرستان با ۱۸۶ کیلوگرم،افشین طاهری از خوزستان با ۱۷۹ کیلوگرم و سپهر مردانی از اصفهان با ۱۷۵ کیلوگرم اول تا سوم شدند.
در مجموع دسته ۹۶ کیلوگرم نیز حسین بیرانوند با ۳۲۸ کیلوگرم از لرستان قهرمان شد و افشین  طاهری از خوزستان با ۳۲۷ کیلوگرم و محمد فتاحی از کرمانشاه‌ با ۳۲۶ کیلوگرم دوم و سوم شدند.
از سوی دیگر در دسته ۱۰۲ کیلوگرم امیر عزیزی از زنجان در حرکت ‌یکضرب ۱۵۸ کیلوگرم، حرکت ‌دوضرب ۱۹۱ کیلوگرم و مجموع ۳۴۹ کیلوگرم به ۳ مدال ‌طلای با ارزش دست یافت.
در این وزن ابراهیم غریبی از اردبیل در حرکت ‌یکضرب ۱۵۸ کیلوگرم، حرکت ‌دوضرب ۱۹۰کیلوگرم و مجموع ۳۴۸ کیلوگرم ۳ نقره و ابوالفضل خاکپور از مازندران‌ در حرکت ‌یکضرب ۱۴۵ کیلوگرم، حرکت ‌دوضرب ۱۸۰کیلوگرم و مجموع ۳۲۵ کیلوگرم ۳ برنز را بدست آوردند.
در دسته ۱۰۹کیلوگرم نیز در حرکت یکضرب علیرضا لطفی از ایلام با ۱۵۷ کیلوگرم، علیرضا جباری از مازندران‌ با ۱۴۶ کیلوگرم و مهرداد هاشم زاده از اردبیل با ۱۴۵کیلوگرم اول تا سوم شدند.
در بخش دو ضرب این وزن نیز علیرضا لطفی با  ۱۸۸ کیلوگرم، حسین ملکی از مازندران‌ با ۱۸۱ کیلوگرم و علیرضا جباری با ۱۷۴کیلوگرم بر سکوهای اول تا سوم جا گرفتند.
در مجموع این بخش نیز علیرضا لطفی با وزنه ۳۴۵ کیلوگرم قهرمان شد و حسین ملکی با ۳۲۱ کیلوگرم نقره گرفت و علیرضا جباری با ۳۲۰کیلوگرم نفر سوم این وزن شد.
در نهایت در دسته مثبت ۱۰۹کیلوگرم و سنگین وزن نیز در حرکت یکضرب فرشاد باقری از کرمانشاه با ۱۷۷ کیلوگرم آیت شریفی از مازندران‌ با ۱۶۶ کیلوگرم و علی محمد محمدی مازندران‌ از ۱۶۱ کیلوگرم به ترتیب مدال طلا،نقره و برنز گرفتند.
در حرکت دو ضرب این وزن آیت شریفی با ۲۱۷ کیلوگرم اول شد، فرشاد باقری با ۲۰۵ کیلوگرم بر سکوی دوم ایستاد و حسین ساکی از لرستان با ۲۰۴ کیلوگرم سوم شد.
در این دسته و در مجموع آیت شریفی با ۳۸۳ کیلوگرم هرکول رده سنی جوان شد و  فرشاد باقری با مهار وزنه ۳۸۲ کیلوگرم نقره گرفت و حسین ساکی با ثبت وزنه ۳۶۰ کیلوگرم مدال برنز را بدست آورد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری وزنه برداری ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری وزنه برداری ورزشی شهرکرد چهارمحال وبختیاری وزنه برداری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد

تیم ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو به مقام نایب قهرمانی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش‌ فرم و دفاع شخصی و همچنین در چهار ماده مبارزاتی از جمله سمی کمپو، سابمیشن، ناکداون و فول کمپو از 3 لغایت 9 اردیبهشت در آنتالیا ترکه برگزار شد.

در این مسابقات تیم ایران 12 نفره کشورمان تحت عنوان مبارزان حرفه‌ای اژدهای سرخ با سرپرستی و سرمربیگری استاد مسعود جعفری ریاست کمپو آسیا با کسب 18 مدال طلا، 11 نقره و 6 برنز و 6 کمربند طلایی  قهرمانی جهان  به مقام نایب قهرمانی در بخش مبارزه دست یافت. تیم‌ رومانی به مقام قهرمانی رسید و تونس در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در بخش کمپو MMA منتخب قهرمانان جهان در دوره‌های قبل و دارای رنکینگ برای دریافت کمربند قهرمانی جهان رقابت کردند.

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

اسامی مدال آوران:
1-مجتبی نصیری در وزن 65 کیلوگرم
3 طلا و یک برنز

2-داریوش خانلری در وزن 70 کیلوگرم
2 مدال طلا

3-حسین اژدری در وزن 75 کیلوگرم
یک نقره و یک برنز

4-رامین دهقاندر وزن 80 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

5-مجتبی رضایی در وزن 75 کیلوگرم رده Master
دو طلا- یک نقره - دو برنز
 
6-فرزاد قادری در وزن 80 کیلوگرم رده Master
سه مدال طلا

7- زیبا اسدی مقدم
سه مدال نقره

8-یلدا قادری در وزن 50 کیلوگرم‌
یک طلا و دو نقره

9-سامره کیانی در وزن 55 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

10- سمانه خجسته در وزن 75 کیلوگرم
سه مدال طلا

11- یلدا خوش قدم در وزن 55 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال طلا

12- عرفان یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال برنز

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است