Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:23:30 GMT

بسیج ضامن استقلال و امنیت کشور شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۷۴۲۰

بسیج ضامن استقلال و امنیت کشور شد

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که ولایت‌فقیه با تشکیل بسیج راه دیکتاتوری را بست، گفت: بسیج ضامن استقلال و امنیت کشور شد.

مرتضی کشکولی در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان لرستان که در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج امروز در تمام عرصه‌ها تمام قد آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امام راحل(ره) ده ماه پس‌از ورود به ایران و کمتر از یک ماه بعد از تسخیر لانه جاسوسی با این جمله دستور تشکیل بسیج را دادند که مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگدار داشته باشد.

کشکولی با یادآوری این مطلب که با وجود مشکلات اگر قدرت بسیج نبود چه‌بسا سرنوشت دیگری برای مملکت رقم می‌خورد، بیان کرد: ولایت‌فقیه با ایجاد مردم‌سالاری دینی و بسیج راه دیکتاتوری را بست و با تشکیل بسیج ضامن استقلال کشور شد و موجب قطع دست دیکتاتوران شد.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که بسیج در نبرد با تمام چالش‌ها سربلند بیرون آمد، ادامه داد: امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان است و بسیاری از کشورها گفته‌اند کاش ما هم می‌توانستیم مثل شما آزادانه حرف بزنیم.

وی با یادآوری این مطلب که در سال ۵۶ بیش‌از ۱۷ میلیارد تومان هزینه مستشاران آمریکا در ایران می‌شد به‌طوری‌که این هزینه بیش‌از حقوق کل نظامیان ایران بود، بیان کرد: مستشاران آمریکا بر مقدرات ما حکومت می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده سپاه لرستان بسيج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد