Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی مجلس (سه‌شنبه 5 آذر 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

اخبار سیاسی- سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که چرا هنوز یارانه حمایت ناشی از افزایش قیمت بنزین به تعداد زیادی از مردم پرداخت نشده و سامانه ثبت‌نام مربوط به این طرح اکثر مواقع خراب و ناکارآمد است؟

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد:‌ چرا اعتبار پیش‌بینی شده برای سازمان بهزیستی را پرداخت نمی‌کنید و نیز در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کرد که چرا فضای کسب و کار برای فعالان صنعت، تولید و ارائه خدمات محتوای دیجیتالی کشور را فراهم نمی‌کنید؟

نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان به رئیس‌جمهور و وزیر نفت لزوم اصلاح سامانه سوخت و توجه به مشکل سوخت ادوات کشاورزان ودامداران را متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروانه مافی نماینده مردم تهران به وزیر کشور لزوم رسیدگی جدی به وضعیت آلودگی کلانشهرها با توجه بیشتر به تکالیف دولت در خصوص گسترش حمل و نقل عمومی را متذکر شد و در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که چرا علیرغم گذشت سه ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز مدارس برخی مناطق کتب درسی ندارند؟

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که حذف سهمیه بنزین موتورسیکلت‌های با عمر بالای 10 سال آن هم بدون اعلام قبلی باعث تشدید فشار اقتصادی به ضعیف‌ترین اقشار جامعه است. دستور فرمایید نسبت به برقراری سهمیه بنزین این نوع وسایل نقلیه اقدام شود و در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا دولت بر اساس ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه نسبت به ثبت حقوق و مزایای مدیران جهت اطلاع مردم در سامانه حقوق و مزایا اقدام نمی‌کنند؟ 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس افزایش قیمت بنزین سهمیه بنزین حقوق مدیران مدیران دولتی سامانه حقوق و مزایا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد