Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راجان مهبوبانی مالک ۴۸ ساله یک آژانس مشاوره در دهلی نو، ظاهرا طرفدار فیلم «اگه می‌تونی منو بگیر» است که در آن شخصیت اصلی لئوناردو دی کاپریو، کلاهبرداری است که وانمود می‌کند خلبان است تا بتواند به صورت رایگان پرواز کند تا به اهدافش که کلاهبرداری بود، دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم بر اساس رویداد‌های واقعی ساخته شده، بنابراین راجان تصمیم گرفت آن را امتحان کند و از امتیازات خلبانی در فرودگاه که یکی از آن‌ها پرواز رایگان است، استفاده نماید.

تاجر به عنوان خلبان هواپیمایی آلمان، لوفت هانزا لباس فرم پوشید و قرار بود با هواپیمایی آسیا ایر به کلکته پرواز کند. اما خدمات امنیتی در فرودگاه‌ها مانند گذشته و در زمان فرانک ابیگنیل (کلاهبردار نامی که فیلم اگه می‌تونی منو بگیر را از زندگی واقعی او ساختند. اصل قصه که تحول یک جوان از یک کلاهبردار به یک مشاور امنیتی را روایت می‌کند، بر اساس زندگی واقعی فرانک ابیگنیل است.) با لوفت هانزا تماس گرفتند تا دریابند چنین خلبانی داشتنه‌اند. هر چند راجان در تمامی پست‌های قبلیش که خود را جا زده بود، با موفقیت گذشت، اما این بار نمایندگان لوفت هانزا خلبانی با این نام را شناسایی نکردند و کلاهبردار هندی مجبور به اعتراف شد.

او بازداشت و معلوم شد که این اولین کلاهبرداریش نیست. تاجر ادعا کرد که با استفاده از مزایای تعیین شده برای چند ماه لباس خلبانی و سایر شرکت‌های هواپیمایی را پوشیده است. او حتی گواهینامه خلبانی را جعل کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقمند به کلاهبرداری قبلا به عنوان نظامی ارشد و افراد مهم لباس می‌پوشید و شواهدی جعل کرده و فیلم‌های خود را در یوتیوب ارسال کرد. در حال حاضر راجان توسط پلیس در حال بازجویی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)

در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که نسخه‌های انگلیسی و فارسی آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقا و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجاد شده در رابطه با روایتی از آیت‌اللله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشر شده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده شده برای ایشان نه‌تن‌ها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشور‌ها مواجه شده است، تاکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تاکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های مان، متعهد می‌باشیم. علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکو‌های برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

tags # امام خمینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد