Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در بازدید سرزده از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که با حضور معاونان دفتر نماینده ولی فقیه و نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان انجام شد، با اشاره به معضلات حاشیه‌نشینی موجود در استان، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید با همراهی مردم نه تنها به حل معضل حاشیه‌نشینی بپردازند بلکه از بوجود آمدن منطقه حاشیه‌نشین جدید در این خطه پهناور جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: چنانچه در گذشته اقدامات لازم برای جلوگیری از ایجاد حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان انجام می شد امروز این معضل دامنگیر شهرهای استان نبود در واقع این معضل حاصل کم کاری گذشتگان است.

وی با بیان اینکه حاشیه‌نشینی در شهرها ناشی از وجود مشکلات در روستاهاست، تاکیدکرد: باید به روستاها بیش از پیش توجه شود و با تشکیل مراکز تجمع یا تجمیع روستاها به مردم خدمات بیشتر و بهتری ارائه کرد تا از مهاجرت آنان به حاشیه شهرها، جلوگیری شود.

آیت الله محامی با تاکید بر اینکه کار در حوزه حاشیه‌نشینی تنها مختص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیست و همه در این زمینه نقش دارند، تصریح کرد: اگر در حوزه حاشیه نشینی برنامه ریزی و تدبیر لازم صورت نپذیرد، دوباره شاهد افزایش حاشیه نشینی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سود اصلی در حاشیه‌نشینی را زمین خواران و سودجویان می برند، گفت: فعالیت های انجام شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سالهای اخیر،حاکی از فعالیت های بسیجی وار و جهادی است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: مسکن از نیازهای ضروری انسان است که باید در جامعه اسلامی پاسخ خوبی داده شود، در حال حاضر دچار مشکلاتی در این بخش هستیم که باید با تلاش مضاعف این معضل مرتفع شود.

وی  خطاب به کارکنان این نهاد تصریح کرد: عنوان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئولیت بیشتری را بر دوشمان می گذارد، اینکه عمر انسان در خدمت به نیازمندان ومستضعفان صرف شود توفیقی است که هرکس لایق آن نیست و باید سپاسگزار خداوند باشید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به محرومیت ها و معضلات و مشکلات موجود در استان، افزود: در روایات بر برآورده کردن نیاز نیازمندان و خوشحال کردن مردم خصوصا مسلمانان تاکید زیادی شده است بر همین اساس با توجه به فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فعالیت های این نهاد که سبب شادمانی محرومان و نیازمندان می شود خیلی ارزشمند است.

کد خبر 4782098

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زاهدان حاشیه نشینی بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف بسیج قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان