Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:11:29 GMT

دلیل بهتر شدن بایرن از نگاه فلیک

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۸۵۱۲

دلیل بهتر شدن بایرن از نگاه فلیک

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج خوب بایرن مونیخ با هانس فلیک ادامه دارد. بایرن در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ستاره سرخ رفت و توانست با ۶ گل به پیروزی برسد. این چهارمین بازی پیاپی است که بایرن با هدایت فلیک سرمربی جدید خود پیروز از میدان خارج می‌شود.

سرمربی بایرن بعد از بازی گفت: به بازیکنان بایرن مونیخ به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها شایسته ستایش هستند. نشان دادیم که چه انگیزه بالایی برای پیروزی و صعود به عنوان صدرنشین داریم.

او ادامه داد: در نیمه نخست فرصت‌های کمی را روی دروازه حریف خلق کردیم، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و توانستیم با ارائه یک بازی زیبا فرصت‌های زیادی را هم خلق کنیم. خوشحالیم که توانستیم پیروز این دیدار شویم. ما هم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و هم به پیروزی رسیدیم.

فلیک در پایان گفت: وقتی یک تیم خوب دفاع کند اعتماد به نفس لازم را به دست می‌آورد. این اساس سبک ما است. در درجه نخست باید خوب دفاع کرد تا به پیروزی دست پیدا کنید. ما در کار‌های دفاعی بهتر شده‌ایم و این خوشحال کننده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهریار عباسی در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: هیأتی که هم اکنون به دستور وزیر کشور به استان ایلام سفر کرده اند؛ به منظور بررسی مشکلات کلان که گره گشایی آن از مرکز صورت می‌گیرد، حضور دارند.
وی افزود: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، نباید در این نشست مطرح شود.
عباسی از نمایندگان تجار و بازرگانان و بخش خصوصی خواست، مشکلاتی که نیازمند پیگیری از طریق وزارت‌های بالا دستی است را در این فرصت، مطرح کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: اشخاص برگزیده‌ای از طرف وزیر محترم کشور در استان صرفا برای بررسی و شناسایی مشکلات کلان در حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، صنعت، آب، پسماند، انرژی و سایر موارد مهم استان حضور دارند.
عباسی تاکید کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات کلان استان که در توان مقامات ارشد کشوری است بهره ببریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی دقیق مسائل کلان و دستور وزیر برای رفع آن شاهد قدم‌های بزرگی برای توسعه و تعالی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم