Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@19:03:02 GMT

کمالوند: دربی بوشهر‌ی‌ها حساس است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۸۵۳۰

کمالوند: دربی بوشهر‌ی‌ها حساس است

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت که بازی بعدی تیمش اهمیت زیادی دارد چراکه دربی بوشهری‌ها است. تاریخ انتشار: 08:40 - 06 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۳۱۲

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: وضعیت تیم پارس جنوبی مثل قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ تغییری در شرایط این تیم به وجود نیامده است. باید سعی کنیم روحیه و آمادگی تیم را حفظ کنیم و در مسابقات آسیب نبینیم. البته از سوی باشگاه تلاش می‌شود تا شرایط بهبود پیدا کند، ولی در حال حاضر نقدینگی در کل فوتبال کم است.

وی با اشاره به لغو بازی تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل تیم پیکان گفت: برای این بازی برنامه داشتیم. بازی در خانه به مراتب راحت‌تر از از بازی در زمین حریف است. دیدار با پیکان بازی خانگی ما بود و ترجیح می‌دادیم با آنها بازی کنیم ولی صلاح این بود که بازی را لغو کنند. زمان برگزاری این بازی هنوز اعلام نشده و ما هم نمی‌دانیم چه زمانی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به بازی هفته دوازدهم تیمش مقابل تیم شاهین بوشهر تصریح کرد: بازی این هفته از اهمیت زیادی برخوردار است. دربی هم استانی‌ها است. در هفته‌ای که گذشت تلاش کردیم برای این بازی آماده شویم. البته چند مصدوم داریم که امیدوارم به بازی برسند. ما به پیروزی در چند بازی پیش رو بسیار نیاز داریم چراکه می‌خواهیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.

کمالوند ادامه داد: تیم شاهین موقعیت خوبی دارد. با تغییر سرمربی به آنها شوک وارد شده و قطعا این تغییر در روحیه تیم تاثیر گذار است. باید به میشو فرصت داد و هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد او زود است. شاید بتواند در روند کار این تیم شاهین تاثیر بگذارد.

وی با اشاره به اختلاف به وجود آمده بین فدراسیون فوتبال و ویلموتس تصریح کرد: با کی‌روش روز‌های خوبی در تیم ملی داشتیم. من از ابتدا مدعی بودم نباید کی‌روش را از دست می‌دادیم. به نظرم تصمیم اشتباهی بود و باید او را حفظ می‌کردیم تا شاهد این شرایط نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به محرومیت تیم فوتبال پارس جنوبی از نقل‌وانتقالات تا اطلاع ثانوی، خاطرنشان کرد: چیز زیادی در این مورد نمی‌دانم، ولی از این بابت ناراحت هستم. هنوز صحبتی با مسئولان باشگاه نداشتم و امشب (سه‌شنبه) در این خصوص با آنها جلسه خواهم داشت. می‌خواهم از برنامه‌های باشگاه برای حل این مشکل با خبر شوم و امیدوارم راهکاری داشته باشند. من برای نیم فصل برنامه داشتم و قرار بود چند بازیکن را با توجه به نیاز تیم جابجا کنم، ولی با این شرایط بلاتکلیف‌تر از قبل شدم.

بیشتر بخوانید: مرادی: از همه منابع برای حل مشکل پارس جنوبی کمک می‌گیریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فراز کمالوند کی روش جدایی ویلموتس لیگ برتر پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: کمی استرس دارم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از دقایقی دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی پس از شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی پا به نیمه نهایی گذاشتند و در دور رفت امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان خواهند رفت.

هنگام ورود بازیکنان دو تیم به زمین و بازدید از چمن ورزشگاه، خبرنگار موویستار از فرصت استفاده کرد تا برای لحظات کمی با آنچلوتی صحبت کند.

این مربی ایتالیایی مقابل دوربین قرار گرفت و در مورد احساسش پیش از بازی حساس با بایرن گفت: "من کمی استرس دارم اما به تیمم اعتماد زیادی دارم، به خصوص در این فصل که نگرش و تعهد همه آن‌ها عالی بوده است."

او درباره اینکه پیش بینی می‌کند چقدر این بازی دشوار باشد، گفت: "ما می‌دانیم که در این بازی رنج می‌کشیم... همانطور که بایرن می‌داند آن‌ها هم باید رنج بکشند. کاری که باید انجام دهیم این است که برای آن آماده باشیم."

دیگر خبرها

  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!