Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ کاکلوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پیش از اعزام به مسابقات جام باشگاه های آسیا، تیم با مشکلات مالی زیادی روبرو بود که در نهایت با رایزنی انجام شده و ورود استانداری به ماجرا، اسپانسر باشگاه پس از دریافت وعده هایی قبول کرد که هزینه سفر تیم به کره جنوبی را بپردازد.

وی ادامه داد: طبق وعده های داده شده، قرار بود در مدت زمانی که مسابقات باشگاه های آسیا در جریان است تسهیلات دریافتی این شرکت امهال شود که متاسفانه تاکنون این مهم، محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکلوند تصریح کرد: با این شرایط، اسپانسر باشگاه که خود نیز مشکلات مالی دارد قادر نیست ادامه هزینه های تیم زاگرس در لیگ برتر را بپردازد و از آن جایی هم که باشگاه همه کمک های دریافتی را هزینه حضور در جام باشگاه های آسیا کرده است توان حضور در ادامه رقابت ها را با این شرایط ندارد.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب خاطرنشان ساخت: حتی مدیرعامل باشگاه برای پرداخت برخی از بدهی های تیم، خودروی شخصی خود را فروخت و برخی دیگر از بدهی ها را نیز با حساب شخصی خود پرداخت.

وی گفت: در چنین شرایطی آینده تیم کاملا نامعلوم و مشخص نیست که قرار است چه اتفاقی برای نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشور رخ دهد.

کاکلوند همچنین با اشاره به عدم حضور تیم زاگرس در اولین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل ذغال سنگ طبس، گفت: با وجود مکاتباتی که با فدراسیون در خصوص تعویق این دیدار به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا و خستگی سفر طولانی داشتیم این اتفاق نیفتاد و بازیکنان نیز که هر کدام در کنار خانواده های خود حاضر شده بودند نتوانستند به موقع خود را آماده دیدار برابر حریف کنند.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه این تیم امروز (۶ آذر) هم با ذوب آهن اصفهان دیدار دارد، افزود: قرار شد فدراسیون این دیدار را به تعویق بیندازد تا تکلیف باشگاه برای ادامه مسابقات یا انصراف از لیگ برتر مشخص شود.

وی تصریح کرد: امروز قرار است دیداری با مسئولان فدراسیون هندبال داشته باشیم تا در خصوص این ۲ مسابقه بحث و تصمیم لازم اتخاذ شود.

کاکلوند یادآوری کرد: این اتفاقات در حالی رخ داده که خیلی از بازیکنان تیم زاگرس در ابتدای فصل پیشنهادات بهتری از سایر تیم ها داشتند اما به خاطر شهر و دیار خود و یا تعصبی که به غرب کشور داشتند در تیم ماندند ولی متاسفانه شاید یک سوم حقوق خود را نیز بیشتر نتوانستند دریافت کنند.

از عملکرد تیم در جام باشگاه های آسیا راضی نیستم

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب همچنین به حضور این تیم در رقابت های باشگاه های آسیا نیز اشاره و از عملکرد و نتایج کسب شده در این رقابت ها ابراز نارضایتی کرد.

کاکلوند افزود: متاسفانه از همان ابتدای حضور در جام باشگاه های آسیا با مشکلاتی مواجه شدیم که در نتایج تیم و روحیه بازیکنان اثرگذار بود و باعث شد تا آنگونه که باید در مسابقات حاضر نشویم.

وی افزود: پس از رسیدن به کره جنوبی در سفر ۳۱ ساعته خود، متوجه شدیم که به خاطر مشکلات ایجاد شده نمی توانیم از وجود مومنی زاده یکی از بهترین بازیکنان خود در این رقابت ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم زاگرس یادآور شد: در روز دوم حضور نیز حمیدرضا حسنوند یکی دیگر از بازیکنان خوب و اثرگذار تیم، در غم از دست دادن پدر خود سوگوار شد به گونه ای که این مصیبت وی و دیگر هم تیمی هایش را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

کاکلوند ادامه داد: در روز سوم و پس از بازی مقابل العربی قطر، آنها پیشنهاد ۶۰۰ میلیون تومانی برای یک فصل حضور به مجتبی کرمیان بازیکن زاگرس ارائه دادند که این موضوع و بحث رفتن یا ماندن وی تیم را تحت تاثیر قرار داد که در نهایت کرمیان قبول کرد تا پایان این فصل لیگ برتر به شرط ادامه حضور زاگرس در تیم بماند.

وی گفت: در روز بعد هم علی شایسته یکی دیگر از بازیکنان خوب تیم آسیب دید، ضمن اینکه کامران نصرتی از دیگر بازیکنان اثرگذار تیم هم که قبل از اعزام با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه بود به خاطر طولانی بودن سفر که حدود ۳۱ ساعت به طول انجامید وضعیت مصدومیتش تشدید شد تا تا مجموع این اتفاقات در نتایج و عملکرد تیم تاثیر گذار باشد.

سرمربی تیم زاگرس گفت: در طول مسابقات ما کلا با ۱۸ نفر که ۱۴ نفر آنها بازیکن بودند در سالن مسابقه حاضر می شدیم در حالی که تیم های رقیب گروهی ۴۰ تا ۴۵ نفره و کاملا مجهز و با روحیه در زمین مسابقه حضور پیدا می کردند.

وی با بیان اینکه حریفان تیم زاگرس در جام باشگاه های آسیا همگی از تیم های متمول بودند، گفت: نمونه واضح این ادعا رقم قرار داد دروازبان تیم العربی قطر است که سالانه به سه میلیارد تومان می رسید، رقمی که از کل هزینه یک فصل تیم زاگرس هم بیشتر است.

کاکلوند در پایان و با عذرخواهی از هواداران و مردم کرمانشاه به خاطر نتایج نامناسب تیم زاگرس در جام باشگاه های آسیا، از حمایت های سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، بازوند استاندار کرمانشاه، پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در کمک به اعزام تیم به این رقابت ها قدردانی کرد.

برچسب‌ها زاگرس اسلام آباد استانداری کرمانشاه لیگ برتر اسلام آبادغرب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاگرس اسلام آباد استانداری کرمانشاه لیگ برتر اسلام آبادغرب زاگرس اسلام آباد استانداری کرمانشاه لیگ برتر اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال