Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح راهداری زمستانه از ابتدای آذر در سیستان و بلوچستان آغاز شده است، اظهار داشت: ۳۲۷ راهدار در این طرح به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امدادرسانی در صورت لزوم مشارکت دارند.

وی طول راه‌های تحت پوشش برای طرح زمستانه در سیستان و بلوچستان را بیش‌از ۱۱ هزار کیلومتر ذکر کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در محورهای ارتباطی از اهداف اجرای طرح راهداری زمستانی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تجهیز ۱۴ راهدارخانه استان برای خدمات‌رسانی به مسافران خبر داد و گفت: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، ۴۰۰ تن نمک و شن برای زمستان امسال تهیه شده است.

وی گشت زنی مداوم در تمامی محورهای حوزه استحفاظی برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی و یخبندان، استقرار تیم‌ها با تجهیزات کامل در فواصل مشخص در جاده برای بازگشایی محورها در صورت مسدود شدن و امدادرسانی به مسافران را از مهمترین برنامه‌ها در قالب طرح راهداری زمستانی عنوان کرد.

کرد افزود: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و در هنگام سفر علاوه بر اطمینان از انجام کنترل‌های فنی وسیله نقلیه تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها راهداری زمستانی سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل راهداری زمستانی سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)